środa, 15 lipca 2015

Look "Summer ♥"

Hejguś!

Na dzisiaj przygotowałam look pod tytułem "Summer  ♥".
A prezentuje się on tak:
Jest jak dla mnie śliczny ♥!
Pastelowy róż!

W skład looka wchodzi 5 rzeczy, a cena wynosi 2925sc i 0 dm + vip, ale jak odejmiemy cenę sztucznych rzęs to zostanie 2425sc, czyli całkiem, całkiem.

Paleta kolorów wygląda tak:

Przygotowałam trzy wersje kolorystyczne, a prezentują się tak:
Nr.1
Ta wersja skojarzyła mi się z krainą lodu, bardzo mi się podoba ta wersja, ale oryginał bardziej.
Nr.2
Ta jest śliczna ♥! Lepsza od oryginału!
Nr.3
Uuuu! Śliczna ♥! Tak samo ładna jak oryginał!

To na tyle!
Piszcie w komentarzach co sądzicie o looku.
Trzymajcie się, pa!
P.S. Posty ode nie będą się  pojawiać co drugi dzień, ponieważ chcę trochę mieć czasu wolnego.
Jak ja kocham to logo xD Hahahaha!





1 komentarz: