czwartek, 23 lipca 2015

Looki do nowego konkursu

Hej.
Przepraszam, że nie zrobiłam drugiego postu, ale całkowicie o nim zapomniałam. Już nie będe nic obiecywać, bo zawsze wszystko wychodzi na odwrót XD. Teraz przedstawię Wam kilka propozycji looków do nowego konkursui:


1)

Nie wiem jak Wam, ale mi się podoba :* Fryzura nie jest zbyt w moim stylu, ale sukienka jest boska. Nie będe przedstawiała składu, bo myślę, że widać co znajduję się na Ms, a ubrania są z nowego konkursu, więc z łatwością je znajdziecie.


2)

Tutaj jak widać użyłam kucyka z innego konkursu. Look jest drogi. Kosztuję 3225 sc. Ja bym go nie kupiła, bo to nie mój styl, ale może Wam motyw przypadł do gustu.


3)

Co powiecie na ten zestaw? Jest taki ponury, ale zarazem bardzo elegancki. Kosztuję 2350 sc i 4 diamenty. Jest w bardzo przystępnej cenie. Jeśli nie posiadacie diamentów możecie wybrać inny naszyjnik lub po prostu zrezygnować z tego dodatku.


4)

Ostatnia kreacja przypomina trochę tą pierwszą. Kolorystyka jest podobna, opaska i włosy, ale sukienka nie jest taka sama. Właściwie jest to bluzka+ spódnica. Cena też jest całkiem, całkiem.


                                                      * * *



Pamiętacie moje wyzwanie? Jak widzicie Paola odpisała mi XD


Ostatnio niedawno poznana przeze mnie osoba zrobiła ArtBook ze mną :D Uśmiałam się :")


Błąd...



Na dzisiaj to tyle. Widzimy się jutro. Nie wstawię  swojego wakacyjnego loga, bo zmieniłam wygląd twarzy i cery.


Tak wyglądam aktualnie ^^

Do jutra...




1 komentarz: