poniedziałek, 13 lipca 2015

Obieżyświat #1

Hellow!
Przychodzę do Was z nową serią, a dokładnie z ''Obieżyświat''. Będę podróżować po innych serwerach sprawdzając, co u nich jest w top? Kto ma najwyższy level? Kraje wybieram losowo. Na dziś wylosowałam...




*Tram param*







Norwegię!
Tak właśnie Norwegię. Nie przedłużając pokazuję...
O LOL!

Szkoła? Serio? Widziałam ją już kiedyś, ale nie wiedziałam, że na norweskim MSP też jest. Ja chcę to na naszym serwerze! Według mnie to bardzo ciekawy pomysł.

Top film:

No oczywiście seki na pierwszym miejscu. 789 wejść to mało jak na TOP. Zarobione sc to 19375, również dość mało. Mam wrażenie, że w Polsce jest więcej graczy niż w Norwegii. Czy tak naprawdę jest?

Top Design Studio:


Tunika jest nawet ładna. Podobają mi się te cętki i czarny stanik. Cena to 360 sc, ale mogą ją mieć tylko Vipy. Chyba sobie taką też zrobię.

Top Zdjęcie:


Tylko 247 love it? Serio? Czy w Norwegii tylko garstka osób ma MSP? Zdjęcie przedstawia jakąś dziewczynę. Ciekawe czy też są komentarze typu ,,Net''...

Top Artbook:


Chyba chodzi w Arcie o to, że dziewczyna prosi o pomoc. I znów mi się wydaje, że mało osób w to gra, gdyż praca ma 1074 love it.

Top Look:


Mi się on wcale nie podoba. Według mnie kolory są zbyt ciemne. Niepotrzebnie dodaną są też unikaty na nogach. 

Top ubranie:


To samo co w Polsce. Delfinek będzie pewnie we wszystkich krajach. Ta przypinka, aż dała mi pomysł na nową serię...

Top rzecz:


Kłębuszek wełny, który kosztuje jedyne 100 sc. Jest śliczny i taki słodki. Ładnie prezentowałby się razem z kotkiem.

Top animka:


Super animacja! Taka sweet... Kosztuje jedyne 550 sc. Modzi postarali się, a Norwedzy to docenili.

Osoba z największym lv:


Jenin<3 ma 65 lv i wydała 24 553 381 sc. Do niej należy Look z Top. Ma 72238 wejść na profil i gra od października 2011 roku.

Top pokój:


Pokój należy do Tinkerbells. Zdobyła ona 264870 love it. Mieszkanko jest ładnie urządzone. Bardzo mi się podoba.

To już wszytko z tej serii. Później może napiszę jeszcze jeden post. Norweski serwer według mnie ma mało graczy. Widać to po ilości wejść na filmach i love it na Artbookach, zdjęciach. Jaki serwer następnym razem wezmę na celownik? Seria się podoba? Mam nadzieję, że tak.
Papatki!
~ Kafelek

1 komentarz: