poniedziałek, 13 lipca 2015

Q&A

Hellow!
Odpowiem teraz na pytania, które mi zadaliście. Najpierw chcę Wam jednak przypomnieć o konkursie. Jeżeli nie wiecie o co chodzi zapraszam kilka postów wstecz. No to lecimy w z tą czekoladą!


1. Mam jeszcze jedno konto, na którym razem z dwiema koleżankami robimy innym żarty. Nazwy nie podam, bo może i Wam zrobimy kawał?
2. Nie, ale przez kilka dni miałam własnego. Jednak bez kogoś nad sobą nie potrafię pisać #leń.


1. Załamka ;-;. Głównie dlatego, że nie miałabym kontaktu z niektórymi osobami.
2. Abbi212 moja najka z realu. Oprócz niej Oliwia245.
3. Emilka to moje drugie imię.
4. Wczoraj, a były to czekoladowe z posypką czekoladową.
5. Koty... Tym pytaniem przypomniałaś mi Kónbajna [*]. *Chlip clip*
6. 20 lipca jadę do Rewala.
7. Średnio, może zrobię post z rysunkami...
8. Nie mam. Bardzo bym chciała, ale mama mówi, że jestem zbyt nieodpowiedzialna. Muszę się, więc nacieszyć bezdomnymi kotami.
9. Tak, są słodziutkie...
10. W czwartej i piątej klasie. Może w szóstej też będzie...

1. ,,Opowieści grozy wuja Moltimera'', ,, Zagubione i odnalezione'' , ,,Czerwone krzesło'' , ,,Tajemniczy Most'' , ,,Gra''.
2. Moim ulubionym krajem są Włochy, lubię też jednak Grecję, Hiszpanię i ogólnie wszystkie kraje gdzie jest ciepło (ale nie Afrykę, tam aż za ciepło).

Ok, to koniec pytań. Jeżeli chcecie wiedzieć więcej zadawajcie pytania w komentarzach. Za kilka dni może zrobię kolejny Q&A.
Papatki!
~ Kafelek

1 komentarz:

  1. Przepraszam za błąd mało być kraj/kraje .
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń