sobota, 11 lipca 2015

Ktoś nowy?

Przepraszam jeżeli będą błędy, ale piszę z laptopa, w którym popsuła się klawiatura.
Hellow!
Chwilę po 14 wchodzę na tego bloga i widzę wyniki konkursu. Szybko wbijam na Gmaila i dostrzegam zaproszenie. Jaka ja byłam i jestem szczęśliwa. Do tej pory nie mogę uwierzyć.
No dobra gadam tak, a nawet nie wiecie kim jestem.
Otóż na imię mi Gabrysia. Wolę jednak gdy nazywa się mnie Gabi lub Kafelek. Trzy dni temu (8 lipca) skończyłam 12 lat. Jestem niską blondynką o szarych oczach. Mam wadę wzroku, więc noszę okulary.
Charakter? Miła, sympatyczna, lubiąca zwalać winę na innych, egoistka o złotym sercu. Lubiąca pomarzyć i pośmiać się, bardzo  leniwa osóbka.
Zainteresowania?
Historia, zjawiska paranormalne, czytanie, blogowanie, pisanie opowiadań, tym się interesuję.
MSP?
Przygodę zaczęłam w czerwcu 2013. Można mnie zaliczyć do "Intensive MSP", czyli Pokolenia Rozwoju. Obecne konto założyłam w listopadzie 2013. Jeżeli chcesz ze mną popisać znajdziesz mnie pod loginem 1babi1. (Bez kropki) Mam limit znajomych, ale jak kupię pakiet VIP to Was przyjmę. Mój level to 21.
Jakie serie?
Zobaczycie! Pierwsza seria będzie od jutra lub poniedziałku. Proponuję Wam jednak powitalny Q&A. Piszcie pytania w komach!
Papatki!
Przepraszam, że post krótki, ale po pierwsze muszę kończyć, po drugie klawiatura mnie wykańcza :(. Zamiast ,, przepraszać'' wychodzi ,,przewpradszaćź''.

~Kafelek

5 komentarzy:

  1. 1) Czy masz jakieś inne konta na Msp oprócz tego co napisałaś? xD
    2) Pisałaś już kiedyś na blogu?

    ~Misia 1289

    OdpowiedzUsuń
  2. 1)Co byś zrobiła gdyby modzi usuneli msp?
    2)twoja ulubiona ms?
    3)masz drugie imie jak tak to jakie?
    4)kiedy ostatnio jadłas lody?
    5)Wolisz psy czy koty?
    6)Gdzie jedziesz albo gdzie byłas na wakacjach?
    7)Lubisz rysowac?
    8)Masz jakieś zwierze jak tak to jakie?Jak ma na imie?
    9)Lubisz świnki morskie?
    10)Miałas kiedyś czerwony pasek?

    OdpowiedzUsuń
  3. 1) Jakie masz ulubione książki ?
    2) Jakie masz ulubiony kraj/kraj?
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam na blogu! Świetnie piszesz. 😉 myślę, że jesteśmy podobne z twarzy. Powodzenia 😎
    Ksl

    OdpowiedzUsuń