piątek, 2 stycznia 2015

''Czy rozpoznasz redaktora?'' #2 + Błąd moderatorów.

Hej. Jak zauważyłam pod moimi postami jest małe zamieszanie. Powiem krótko :
Anonimki wy traćcie czas na pisanie komentarzy a ja będę publikowała nadal posty.
Dzisiaj przychodzę do Was z drugą częścią ''Czy rozpoznasz redaktora?''
Ostatnio jako pierwsza poprawnie odpowiedziała AmyeChan.
Proszę o uzupełnienie listy życzeń. Gratuluję również innym, którzy odgadli ''rozsypaną'' Wizzy *-*
To co mi dzisiaj wyszło :
Kto to jest tym razem?
Olliwka1000
Kasia3348
WizzyGirl
KisieleeeQ
Sweet elena (se)
Mika2118
(Będę skreślała tych, którzy już wystąpili w tej serii)
Zauważyliście może kolejny błąd moderatorów?
Niedawno odkryłam, że gdy piszemy z użytkownikiem VIP mamy fioletową rameczkę a na odwrót widnieje nam ramka złota przeznaczona dla Vipów.
Dowody :
Ola nie posiada VIPA a gdy chcę z nią porozmawiać to widzimy u niej złotą ramkę :
Wizzy natomiast wydała swój majątek na VIPA.
Wizzolu czuj się jakbyś była bez VIPA :C
Fioletowa rameczka.
~ Sandra






13 komentarzy:

  1. To jest Kasia3348 ;)
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, jestem nołViajpi xddd Wydałam swój majątek prawda.xddddddddd Wiem kto to :D Ale Ciiiiiiiiii. :x Heh tyle osób mnie rozpoznaje xddd
    ~ Wizzolaczek, mm

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka. Tutaj Marta. Czy moglabys zaprosic mnie na msp? Musze z Toba porozmawiac. Moj nick to KisieleeeQ, gdybys nie wiedziala. c:

    OdpowiedzUsuń
  4. To Milka ? Jestem Alice917

    OdpowiedzUsuń
  5. Milka2118 Alice917 (dokładniej)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasia3348 bez watpienia
    ~~snicerslady0

    OdpowiedzUsuń
  7. Oliwia.
    ~ 3kicia30

    OdpowiedzUsuń
  8. Kisielq
    -/Doma13/

    OdpowiedzUsuń