poniedziałek, 5 stycznia 2015

Jak zrobić... logo? #1

Hej!
Tu Mika2118.
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jak JA robię logo dla siebie. Nie wiem jakie inni mają sposoby na swoje cudeńka, dlatego pokażę po swojemu jako instruktaż napisany w punktach. :)

1. Robimy artbook'a z naszą MovieStar. Wybieramy dla niej animacje, mimikę twarzy, co kolwiek.
Ale uwaga! Jeśli mamy jakieś białe elementy w look'u, warto je zdjąć, ewentualnie zastąpić czymś innym.


2. Robimy screen'a klawiszem prt sc sysrq naszej MS.

3. Wchodzimy w sumopaint.com > try online.

4. Szukamy screen'a naszej ms.


5. Klikamy "różdżkę".


6. Teraz mogę tłumaczyć trochę niezrozumiale. ;//
  - gdy kliknęliśmy różdżkę, klikamy na białe tło, a następnie klawisz 'delete' na klawiaturze, po czym mamy taki efekt;


7. To samo robimy z białym tłem między szyją a włosami, między nogami.

8. Klikamy:


9. Zmieniamy kolor na biały:


10. Zapisujemy.


11. Wybieramy indywidualnie zdjęcie na tło naszego loga. :)

12. Wchodzimy na stronę pizap.com > start > edit > computer.

13. Wybieramy obrazek, który ma być tłem loga.

14. Przyciemniamy/rozjaśniamy, ale to już przy własnym zakresie pracy.


15. Klikamy:


..i szukamy zrobionego wcześniej obrazka z wycietym tłem ms.

16. Przyciemniamy/rozjaśniamy:


17. Prawie gotowe. Możemy powiększać, przestawiać naszą ms, wszystko dozwolone. Możemy zarówno dodać ms z inną animację, więc cofamy się do punktu z robieniem screen'a. ;)

18. Klikamy "T" - dodajemy np. nazwę naszej MS. Tego raczej nie muszę objaśniać.

19. Gdy skończyliśmy, klikamy save!


20. GOTOWE! :)


Takie skromne logo dla początkującego w sam raz. ;)

Piszcie w komentarzach, czy wszystko jest dla Was jasne, bo ja tego dla siebie nie robię. ♥

Czołem!


18 komentarzy:

  1. Super instrukcja. :) Nie umiałam z SumoPaint'a korzystać, a dzięki Twojej instrukcji zrobię logo na Sumo. c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za instrukcje. Na pewno mi się przyda. Teże nie umiałam rrobić loga w tym czymś.
    ~Mangoo

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie dawno robiłam w pizapie, ale teraz robię w picmonkey :3
    Olka, zastanawiam się, czy nie dać na bloga mojej mordki, ale nie jestem do końca pewna :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj swoja buziee ;33 :***

      Usuń
    2. Daj swoją buzię. Czekam na twą buzię.
      ~Mangoo

      Usuń
    3. Ech, sama nwm ;x
      Dziewczyny, jeszcze to przemyślę c;

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Bardzo fajny post!
    Na pewno mi się przyda.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam już SumoPaint'a wmiarę ogarniętego, więc teraz spróbuję zrobić logo ... Na MSP! Jest opcja dawania zdjęć z kompa, więc jako tło ...
    vajletaaa

    OdpowiedzUsuń
  6. A powiesz jak zrobić czcionkę na tym logu z różami jest tam taka podświetlana.
    ~Mangoo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiem ja. Jak robisz ten tekst, to zmieniasz kolor nie? Po prawej jest jeszcze jedno do zmiany kolorów. To cień. Wybierasz jego kolory i masz podświetlane. Mam nadzieję, że pomogłam. ;)

      Usuń
  7. Super! Dzięki bardzo za pomoc :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super instrukcja! Dzięki za pomoc! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna instrukcja... Tylko jak zrobić to na tablecie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, mogłabyś mi zrobić? Ja się nie nadaję do takich rzeczy, próbowałam sama zrobić ale wszystko popsułam XDD
    Napisz na email to wszystko ci wyjaśnię ☺
    Flejka_buissnes@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń