piątek, 9 stycznia 2015

Przeprosiny + Nowa seria

Cześć. Na wstępie chcę WSZYSTKICH przeprosić, że nie pisałam. Okres próbny dobiega końca pojutrze - 11 stycznia. Chciałam bym wszystko nadrobić. Postanowiłam, że jeżeli (ale w to wątpię) dostanę się na bloga, zamiast serii "Styl Gwiazd" będzie seria "MSP w moim pokoju!". Wytłumaczyć serię? Robię ozdóbki (skarbonki, albumy itp.) do pokoju. Wszystko oczywiście z MSP! Bardzo podobało mi się tworzenie look'ów, ale moja karta graficzna ... to gunwo - ciągle się wyłącza komp, gdy wejdę na Em Es Pe. Proszę, aby KAŻDY kto czyta ten post, napisał swoje zdanie - jaką serię mam prowadzić? Proszę o podpis. Odpowiedzi zbieram do 16.01. Jeżeli na bloga się dostanę - jeżeli nie, proszę tą "ankietę" zignorować.  Przepraszam, że takie krótkie, ale wyczekuję. Jeżeli się doczekam, przyślę Wam zdjęcia. Czego? Nagrody z konkursu. Kurier już dawno powinien przyjechać! Ech, te moje braki na pewno mi nie pomogą w dostaniu się na bloga ... Trzeba trzymać tylko kciuki i czekać do 11.01. :3 Nie będę Was zanudzać.
Pozdrawiam,
~ Kicia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz