sobota, 3 stycznia 2015

Już ponad 50 tysięcy wyświetleń!

Hej, po raz drugi. Na początku przepraszam Martę, że "naruszam" regulamin (napiszę trzy posty dzisiaj, a nie dwa), ale nie mogłam z tym czekać do jutra. Po tym poście seria.
Dobra, zauważyliście, że liczba "odwiedzin" bloga to ...

                                   Ponad 50.000! 


Z tej okazji narysowałam rysunek, którym się zaraz pochwalę...



















Przepraszam za jakość zdjęcia. Mam nadzieję, że widzicie napis "PONAD 50 TYSIĘCY WYŚWIETLEŃ! DZIĘKUJEMY!". Dodatkowo narysowałam Nyan Cat'a, kota który lata jetpack'iem, kottka który tańczy disco i koteczka który lata balonem. Podoba się? Mam nadzieję. To tyle, wpis krótki.
Pozdrawiam!
~ Kicia

6 komentarzy:

  1. Droga Gabrysiu!
    Chcę Ci napisać coś:
    To je ja napisałem tego hejta. Jakiś zły anonimek podpisał ten hejt moim mieniem. A tak wgl podpisuje się tak:
    ~Kakao
    ~Tomek kca.
    Mam też pytanie do Marty (KisieleeeQ):
    Czy moge napisać notke próbną? Prosze odpowiedz mi na poczcie MSP lub w odpowiedzi pod tym komkiem.
    Dziękuje z góry.
    ~Kakao
    ~Tomek kca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może faktycznie się pod Ciebie podszywał. Ja nie mam Tobie nic za złe, tylko temu hejterowi. :)

      Usuń
    2. Tomek, napisze do marty na fb a jal cos tu naposze :)

      Usuń
    3. Pod Kisielka się też ktoś podszywał :C
      ~WieszKto

      Usuń
    4. Pfff, ostatnia posasa jest juz zarezerwowana. No coz, nast razem!

      Usuń