poniedziałek, 5 stycznia 2015

Żegnajcie! - Ostateczna decyzja.

Hejka!
Tu Wizzy. Na początku chcę Wam podziękować za 50k na blogu! Pamiętam, jak Kisiel przyjmował mnie na bloga to było zaledwie 2k! Drugą sprawą jest powitanie 3 (Jak to? Dołączy też nowa osoba.) nowych redaktorek na okresie próbnym. :) Trzecią sprawą są anonimowi hejterzy, którzy zaatakowali bloga w ostatnim czasie. Pamiętacie mój długi post? Właśnie, przeleciało strasznie dużo hejtów. W postach nowych redaktorek, też są hejty! Nie wiem, ale chyba rok 2015 będzie rokiem hejterów. Czwarta sprawa to coś co podjełam wczoraj wieczorem.. ODCHODZĘ. To już ostateczna decyzja. Może nie których ranię, a może cieszę? Nie wiem. Bardzo bym prosiła aby Kisiel albo Ola usunęły mnie z bloga. Nie wrócę! Konta nie usuwam, zostawiam bez opieki.
Dziękuje za te 2 lata, nie cały rok na blogu. Było miło ale się skończyło.
Po raz ostatni,
Wizzy
PS: Piszę z komórki, przepraszam za błędy. BĘDE KOMENTOWAĆ POSTY!

9 komentarzy:

  1. Napiszę komentarz. Wowowoowow.
    Jeju Wizzy szkoda, że odchodzisz.
    ~ Sandra

    OdpowiedzUsuń
  2. NIE USUNĘ CIĘ Z BLOGA!! xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, jak wejde na kompa sama się usune 8))
      ~ Wizzy

      Usuń
  3. Kuva, jak możesz?!
    Wizzol, nie!!!!!!!!!
    Nie rób tego.
    Jeżeli odchodzisz przez te hejty, to wiec, że nie warto. Nie warto się nimi przejmować :) Ja mam je w dupie :)
    Tak, ja też mam wielu "kochanych" hejterów. Wizzol, naparwdę jeżeli i to chodzi, to zostań z nami. Proszę.
    Mnie też nie jeden zhejtował, ale mam to gdzieś i żyję dalej :D
    Wizzy, weź to do serca, bo wiem, że w głębi duszy tego nie chcesz ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odchodzę przez hejty. Gra mi się znudziła, przeszła na grę dla 8-latków. Ba, dużo razy odchodziłam i wracałam, jednak teraz nie wrócę. Wiem, ranię Cię.. Przykro mi. Ale nie zapomnijmy, że mam rodzeństwo, znajomych i rodzinę. Strasznie Was kocham </3
      ~ Wizzy

      Usuń
  4. Nie! Wizzy, szkoda, że odchodzisz.. ;(

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem Cie. Nie moge zmuszac Cie zebys zostala. Dziekuje za czas, ktory poswiecilas temu blogowi. ♥ Jesli jednak chcialabys wrocic, to przyjme Cie od razu. Jeszcze raz dziekuje. :)


    ~ksl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Cała przyjemność po mojej stronie. :) Baardzo dziękuje, za to, że mogłam tu pisać! To był wspaniały czas. Jak najbardziej kiedyś skorzystam z tej okazji.
      ~ Wizzy

      Usuń