piątek, 9 stycznia 2015

Nowa redaktorka + trudy szóstoklasisty ;x; + nowy konkurs na MSP - Look

Czeeeść!
Tu Mika2118.
Zdziwieni po tytule posta?
Taak, mamy nową redaktorkę!
A jest nią...

cynia3!

Ma na imię Klaudia, a na 100% większość z Was zapewne ją zna. Zresztą, po co ja to pisze.
Prawdopodobnie dzisiaj będzie post powitalny od Klaudii. (#chybapotwierdzoneinfo)
Oksii.


Pamparampam.
Wczoraj był już u mnie w szkole 4 z kolei od listopada 2014r. próbny sprawdzian szóstoklasisty...
Jej.
Dzisiaj moja mama kupiła "gazetę wyborczą", ponieważ tam był test z polskiego-matematyki, i angielskiego wraz z odpowiedziami. 
Wyszło średnio.
Ale tak szczerze to nie mam ochoty o tym pisać.
Piątoklasiści!
Jeżeli macie/mieliście tematy o objętościach prostopadłościanów/sześcianów, uważajcie na lekcji!
Przez te 4 sprawdziany, na każdym po kolei było chociaż jedno zadanie z "V" [objętość].
Taka rada baj Kabanos.




"Chciałam zostawić ślad. Nie wiem dla kogo, nie wiem po co." :)
Boże...
Nie wiedziałam, że ze zwykłego konkursu na pikselowatej (lol) grze, można zrobić takiego look'a.
Słodki, na mój gust #cudo. ♥
Pudrowy róż. ♥
Ta fryzura jest super. :3
...i uszka...
Loffciam. ♥
Zmieniłam już nawet ostatnio kolor karnacji, nikt nie zauważył... ;c

Tak apropo... Zauważyłam, że ostatnio i w ogóle nie komentujecie moich postów...
Nie to, że coś od Was wymagam, ale może tylko bloggerzy wiedzą jaka to jest radocha jak widzisz, że jest już 1 komentarz.
A potem 2, 3, 4...


Ponadto, mam jedno spostrzeżenie - zauważyłam, że spodobała się Wam seria "Twarz do zmiany". ;)
W następnym poście będzie właśnie 2 część tej dość "świeżej" serii.

Jeśli ktoś  w ogóle czyta moje posty z look'ami, przepraszam, że dzisiaj nie opisałam Wam look'a, ale nie mam ochoty... 
Tylko ja siebie zrozumiem.

Pozdrawiam!


Ps. Nowe logo. ♥ I jak? :*


13 komentarzy:

  1. boskie logo, boski look!!!
    jestem w 4 klasie dlatego na razie mi sie nie przyda :-)
    jestes tu potszebna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny look.Logo też ładne.Też jestem w 6 klasie:). Na msp jestem : dzwoneczek011 .

    OdpowiedzUsuń
  3. Uu mój Cynioch dołącza do bloga *-* Gratki Kogos ;*
    Look cudny, ale nie w moim stylu. Nie lubię "słodkich" i "eleganckich".
    Logo też cudowne *-* Awawaww...
    Btw, miałaś aż 4 sprawdziny próbne w school? U mnie był tylko jeden próbny. I więcej na pewno nie będzie.
    Posdr
    ~Manda
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  4. Aww *.* Już piszę, Look jest #CudnyBoskiMeGustaJoł. (Swagujmy Hasztagiem)
    Bardzo ładne logo.
    Kokos/ Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  5. Look jest cudowny. *.*

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  6. Cyniocha dołączyła do załogi bloga! Radujmy się! Look jest cudny, tylko ten odcień różu mi się nie podoba! Ja miałem na razie 4 sprawdziany! W poniedziałek następny :C Na razie nieźle mi idzie: 80% z matematyki, 100% z angielskiego i 85% z polskiego.
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jala to anima a prawej str na logu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sry z lewej*

      Usuń
    2. Z lewej: Blow Kiss, tylko, że moja MS nie zdążyła położyć ręki na biodrze.
      I tak zostało, bo mi się spodobało. :)

      Mika2118

      Usuń