poniedziałek, 12 stycznia 2015

HOT or NOT #1 + Jak to tam będzie?

Heyqa! ^^
Spodziewaliście się HOTA or NOTA?
W każdej części będzie startować 5 osób, ale dzisiaj wybrałam tylko 4!
Możecie zgłaszać się do następnej, a tymczasem zacznę.
Oceniam:
Twarz,
Włosy,
Górę stroju (ewentualnie sukienkę),
Dół stroju,
Obuwie,
Dodatki.
Mandarynka, czyli stylówkalol!


Dżizas, cudny! *-*



















Twarz: Twoja twarz jest bardzo ładna, mimo iż nie miałaś #Sripa (bez urazy dla wippófff).
Ciemne (prawie czarne) oczka bardzo ładnie wyglądają z tą cerą. #OpalonaWZimęŁiii
Ej, przecież można chodzić na solarium, tag czy nje? Lubię te usta, a nosek jest taki zgrabny.
Hi hi. 10\10

Włosy: Moje ulubione ♥ Szkoda, że już je usunęli. Durnie, modzi to durnie. PRAWDA?
Ślicznie wyglądają i nie zlewają się z cerą. Są tak pięknie ułożone, chcę takie w realu! x-o
Domyślacie się? 10\10

Bluzka: Szkielecig, to słodkie ^^ Kolory są takie MyryMyry. Bardzo mi się podoba ten turkusowy, nadruk (no szkielecik) jest Spoko. Taki w twoim stylu xdd 10\10

Rajstopki: Awww, piękne! Wydłużają nogi MS (OMG, CO JA GADAM?). Bez kitu, bardzo ładnie wyszły. Powiem jedno: DŻIZAS! 10\10

Obuwie: Creepersy ♥ Pasują do wszystkiego, nawet ze szkieletem wyglądają B.O.S.K.O! 10\10

Dodatki: Obyło się bez tych wszystkich ozdabiaczy, naszyjników i kolczyków! Naturalnie i pięknie, nie potrzeba diamentów, aby lśnić! Wianuszek zastąpił biżuterię, jest taki delikatny i urokliwy! 10\10

Kasia zdobyła maksymalną ilość punktów: 60\60!!! Gratuluję!

Jedziemy dalej, przed nami Milka. Znacie Milkę, c'nie?
























Twarz: Dobrze znana i przez dzieci lubiana. Eee, za dużo reklam o witaminkach i innych srinkach! Cera jest co prawda blada, ale dzięki temu nie zlewa się z włosami i ubraniem. 10\10

Włosy: Huehue, te same co Manda(t), niestety mają taki sam kolor, jak bluzka. Powinny być trochę jaśniejsze. Niestety, punkcik mniej. 9\10

Bluzka: Hmm, czy ja wiem. Niezbyt mi się podoba, ale do stroju pasuje. Tylko ze spódniczką dziwnie wygląda. Tak na nią nachodzi.. (to później!). No dobra, 10\10

Spódniczka: Jak już wcześniej wspomniałam, niezbyt wygląda z bluzką. Użyłabym troszkę innej. 8\10

Obuwie: Strzał w dziesiątkę! To jedne z moich ulubionych, doskonale wyglądają z eleganckim strojem. 10\10

Dodatki: Kolczyki koła + te włosy = Kocham to! ♥ Nic więcej pisać nie trzeba, cudnie! 10\10

Milcia zdobyła 57\60 pkt! BRAWO!

Kolejną zawodniczką jest Malinasia, znana pod pseudonimem TAPCZAN:




Aww, groźnie!


















Twarz: Unikalna i niespotykana! Taka, jak styl Maliny! Lekko opalona skóra, piwne oczka, kolczyk w ustach (MRAŁMRAŁOWSKIEMRAŁŁŁ) oraz piegi. To wygląda, jak czekolada z OREO = świetnie! #BesssSkojaszeń  (b.spec.)  10\10

Włosy: To te z kucyków Pony? ^.^ Rude włosy to twoja specjalność. Świetnie wyglądają z tym krwistym czerwonym! Ich nieład dowodzi temu, że look jest zadziorny. 10\10

Sukienka: Nie spodziewałam się, że może ona tak ładnie wyglądać! Bez tego napisu wyszło bardzo oryginalnie! No, cudo. 20\20

Obuwie: Glany, taak. To są buty w sam raz! Wojskowe, ciężkie glany. *.* 10\10

Dodatki: Kolczasta opaska świetnie tutaj wygląda! Kolczyk na twarzy nie był potrzebny, ale wygląda w miarę dobrze. Naszyjnik jest po prostu idealny, bez niego byłoby pusto (moja stara śpiewka ;D). Jedyne, co mi się nie podoba to tatuaż "MOM". Nie jest tu potrzebny. Wybacz, ale jeden punkcik mniej! 9\10

Uzyskany wynik: 59\60! Woow, bardzo dobrze! Dzisiaj mam przyjemność oceniać osoby, które naprawdę znają się na modzie! c;

Czas na Katheję:






Znowu te włosy? ;o

















Twarz: Śliczna! Oczki są pod kolor bluzki, co wygląda pięknie! Makijaż jest niepowtarzalny, megaa. 10\10

Włosy: Znowu te same, bijemy rekord popularności, fryzko! Oczywiście pasują, są takie dziewczęce! *,* 10\10

Bluzka: Niby taka zwyczajna, a jednak ma "To coś". Gwiazdki są śliczne, a ten kolorek *-*-*-*
10\10

Spodnie: Klasyczne rurki, zawsze się sprawdzą! 10\10

Obuwie: Creepersy są również bardzo popularne! Pasują, jak najbardziej! Te połączenie ♥ 10\10

Dodatki: Kokardka, czyli... grzeczna dziewczynka. Mue skojarzenia.,


Dziękuję, dziękuję!

Wracając, naprawdę urokliwie! 10\10

I Arbuzik dostał maksymalną ilość punktów, tak samo jak Manda. Gratki!

Wyniki:
1. stylówkalol;]
1. Kathey
2. Malinasia
3. kasia3348
Gratulacje dziewczyny, byłyście świetne!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
W tytule podałam dość dziwne zdanie, kto przeczyta?
Ja.
"Jak to tam będzie?"
Chodzi mi o to, że w piątek wyjeżdżam w góry, więc jeśli posty będą krótkie, nudne, z błędami... Przepraszam! Będę musiała pisać je z telefonu, a to trwa wieczność. ;-;
Ale hej, jeszcze 4 dni, nie ma co przeżywać!
Gdy już wrócę posty postaram się publikować, co 2-3 dni. Muszę ogarnąć dwa blogi, to trudne.
Zgłaszajcie się do HOT or NOT oraz po loga, a ja tymczasem żegnam!
Sayonara! =^.^=
Kokos\ Mydło\ Klaudia
(druga ksywa: MYDŁO)



13 komentarzy:

  1. Kogos, mój nick pisze się tak: stylówkalol=]. (bez kropki) Z =], a nie ;]. Wiem, narzekam, ale dużo osób 1. nie pamięta mojego nicku 2. myli właśnie te ostatnie znaki. A to trochę denerwuje. Trzeba było sobie prostrzą nazwę wymyślić ;-;
    Dziękuję za maxa ;** Jak zrobię new looka, będę mogła zgłosić się jeszcze raz? ;*
    Posdr
    ~Manda(t) (tak, z Twoim "t" ;*), kckc ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam :C To mnie tak MEGA WKURZA ! Bo ludzie piszą TheMomster/TheMoonster/TheMonster zamiast TheMoomster ! Albo piszą o jedno o za mało, albo piszą n zamiast m, albo jedno i drugie ! Czemu ludzie nazywają mnie potworem D:
      ~Paula z tel :***

      Usuń
    2. Akurat twój znam, Paula. :D
      Sorki, Manda. Ale tego "=" nie mogę zapamiętać ;c

      Usuń
  2. Wszystkie looki cudo *u* zglaszam się!

    - biscuit2002

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post. :). Zgłaszam się. ~ dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie looki świetne!
    Zgłaszam się :33
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się! Moj nick na msp [ala123]
    ~Mangoo

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się, nu. Mój nick - 3kicia30. Wybierz najładniejszy look. :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :))
    - 12345Violletta12345
    ..
    Super post ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Look'i są śliczne! *.*

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  9. Zglaszam sie.
    ciekawe czy jeszcze ktos o mnie pamieta :')

    OdpowiedzUsuń