sobota, 10 stycznia 2015

Triki MSP. ;D

Czeeesc!
Tu Mika2118. Przepraszam, ale w tym poscie musze sie obejsc bez polskich znakow, z tak naprawde powodow niewyjasnionych...
OK.
Przechodzac do tematu...

1. Czy mozna przedluzyc booster'a bez zuzywania kolejnych 5 diamonds na kolejna godzine?
Oczywiscie, ze mozna. Trzeba tylko troche miec cos w glowie. To jak to zrobic?
- wchodzimy na msp, na nasze konto i kupujemy booster'a
- nastepnie wchodzimy w start>panel sterowania i zmieniamy na komputerze godzine, tzn. jesli jest np. 16:37, to mozemy zmienic na chociazby 14:04. :)
Tylko jest jedna uwaga: jesli ma msp minie godzina booster'a, to nie mozemy sie wylogowywac.
Takie troche utrudnienie.
Mozna? Mozna!

2. Czy po vip'ie mozna nadal miec "kolorowy status"?
Pewnie!
Wiekszosc to stosuje, co mozna zauwazyc np. u mnie. Jak to zrobic?
Ja gdy konczyl mi sie vip, na poczatku ctr ustawilam sobie "♥". Gdy skonczyl mi sie vip, zawsze musze uwazac, zeby go przypadkiem nie usunac - to jest bezpieczniejsza opcja.
Ale jest tez druga - na poczatku statusu zostawiamy pierwsza literke z poprzedniego "przeterminowanego" ctr. Gdy juz skonczylismy pisac status, usuwamy ta literke. ;)

Na dzisiaj to tyle. ;p

Czolem!

Ps. Wyniki mojego wbicia 21 level'a, tzn. kto dostanie prezenty z listy zyczen napisze jutro. :*

~Mika2118
(Dzisiaj bez loga xd)

8 komentarzy:

  1. Sprytne i ciekawe sposoby. ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie rozumiem Cię na 2 triku.
    ~Mangoo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pfff xd
      Jak mialam vipa to zawsze na poczatku ctr mialam "serduszko".
      Gdy juz nie mam vip'a, staram sie go przypadkiem nie usunac, bo gdy go usune, to nie bd juz miala kokoroweg statusu :3

      Wlasnie, taka UWAGA
      nie mozna zmieniac koloru!

      Usuń
  3. Ciekawe i przydatne triki!
    Na pewno zastosuję :3
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pss. Jesi kupilismy boostera o 16:37 i zmienilismy godz. Na 14:04 to boostera mamy od 14:04 do 17:37 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tym kolorze w statusie nie wiedziałam, dzięki za pomoc!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydatne triki. Może kiedyś zastosuję. :))

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń