piątek, 16 stycznia 2015

Konkurs!

Ohayo! Pierwszą rzeczą, którą chcę napisać, jest to, że Marta mnie przyjęła na bloga! Boshe, jak się cieszę ... #ŁałTajemniczyWielokropek
Dobra, przechodzimy do setna. Postanowiłam, że zrobię ... KONKURS!
Polega on na tym, abyście narysowali swoją MovieStar.
W ostateczności można też narysować swojego wymarzonego Booniego. Ja narysowałam, tylko nie podpisałam.:

Technika jest dowolna, tylko jest jedna zasada - nie odgapiamy. Nie odrysowujemy ze zdjęcia, neta itp., tylko bierzecie ołówek, kartkę, kredki i szalejecie. Musicie tagże się podpisać swoim nickiem.Prace przysyłajcie do 27.01. na adres gabrysia2004@interia.eu. Ogłoszenie wyników 28 stycznia. Nagrody:
1.: Prezenty z l.ż. do 700 łącznie, dwie rzeczy z mojej szafy, dyplom, logo i tapeta na komputer
2.: Prezenty z l.ż. do 500 SC łącznie, dwie rzeczy z mojej szafy, dyplom i tapeta na komputer
3.: Prezenty do 300 SC łącznie, rzecz z mojej szafy, dyplom, logo.
Wyróżnienie.: Rzecz z mojej szafy, dyplom, logo, graf.
Nagrody takie skromne, ale mój komputer nie toleruje MSP, więc filmów nie dałam rady oglądnąć. O co chodzi z dyplomami i wyróżnieniem? Normalny dyplom za zajęcie któregoś miejsca w konkursie. Chyba jako pierwsza z blogerek do konkursu dałam dyplomy ... Jeszcze prośba - każdy gdy będzie mi wysyłał prace, niech mi wyśle sesje swojej MS, czyli swoją bohatera/bohaterkę gry (innych sformułowań nie znalazłam) dajesz do artbooka i dajesz jej różne animki, mimiki twarzy, strój itp.na BIAŁYM tle. Dlaczego o to proszę? Ponieważ jak pisałam, mnie wywala z kompa gdy wejdę na MSP, i dlatego, że za pewnie nie będę miała zwycięzców w znajomych. W miarę swoich możliwości się zgłaszajcie do konkursu, dobra? Jeszcze raz dzięki Marcie że mnie przyjęła na bloga. c;
Pozdrawiam,
~ Kicia

7 komentarzy:

  1. 1!
    Zgłaszam się, a jakże c;
    Jutro rysuję rysunek (Awww *u* Takie specjalnie zrobione maseło maślane XD)

    ~króffka
    ~Emila
    ~szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie umiem rysować :C Ale i tak się zgłoszę C:
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  3. Koneq dla mnie! Kochaaam rysować :3

    - biscuit2002

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :) Nigdy nie rysowałam Booniesa, ale myślę, że jest prosty do narysiania (loooool). Moviestar tak, ale.. Lol. Nie lubię przerysowuwać.
    Pozdrawiam :3
    ~zue, na msp Czarna Zuellas

    OdpowiedzUsuń