sobota, 10 stycznia 2015

Wyjaśnienie konkursu + Usunięcie serii.

Cześć! Przeczytałam komentarze, że nie wszyscy zrozumieli drugi konkurs. Teraz mam chwilkę czasu dlatego postanowiłam Wam go wyjaśnić.
Włączasz DS (Design Studio) i wybierasz sobie jakąś bluzkę lub sukienkę. NIE POZWALAM NA SPODNIE.
Screeny zrobię. Będzie łatwiej.
Zaznaczyłam Wam w kółeczku to z czego korzystacie a spodnie skreśliłam.
Jak klikniecie w którekolwiek ubranie to albo zostawiacie je białe lub zmieniacie kolor na jaki chcecie.
Jeżeli macie ochotę na użycie tych wzorków to OK, ale nie chcę tych ozdóbek.
Ściągacie sobie z internetu jakiś obrazek i ''wklejacie'' w środek bluzki.
Mój efekt :
Projektujecie swoją wymarzoną bluzkę/sukienkę.
Trzeba uruchomić swoją wyobraźnię.
Mam nadzieję, że już rozumiecie o co chodzi w tym konkursie.
Teraz czas na drugi temat posta. 
Usuwam moje dwie serie
''Czy rozpoznasz redaktora?''
''Wejdź do sklepu zrób look na ślepo!''
Jutro są wyniki czy zostaję na blogu. Nie sądzę, że tutaj zostanę.
A więc oczekujcie jutro wyników obu konkursów i...pożegnania?




4 komentarze:

  1. Omnomnomnom wyjaśniłaś. Nareszcie xdd No to postaram się wziąźć udział xp
    ~Manda

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za wyjaśnienie.
    ~ dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zdążę to zrobię i wyśle.Postaram się wziąźć udział.

      Usuń