niedziela, 18 stycznia 2015

Wyjaśnienia + Hejciki mym życiem ;3

Cześć,
dzisiaj wyjaśnię cała sprawę z poprzedniego posta. Napisałam tam moje   ocenki i oczywiście od razu hejty poleciały. ;_;
Bo dzieci 21 wieku już nie mogą się dobrze uczyć...
Co z tego, że mam 6 z matmy?! Ej, jestem dopiero w czwartej klasie, a tam łatwo o dobrą ocenę, poza tym nie jestem kujonem. Ja się nie kuję tylko zapamiętuje na lekcji... Taki problem?
Nie chwalilam się, ani nie szpanowalam ocenami. Co, miałam kłamać, że moje oceny to 1, 2?
Bo nie rozumiem Was, anonimki. Źle napisałam słowo, bo sprzęt, na którym pisałam nazywa się telefon. Hello, telefon. TELEFON, dzieci.
Tak, nie mam żadnej 4, i to Źle? Uważam, że ci anonimowi czytelnicy po prostu zazdroszczą, chociaż nie o to mi chodziło. Mogę dać wam nawet screeny, chcecie? Usunelam tego posta, a co... Okej, musze juz niestety kończyć.
Pozdrawiam
Klaudia/ Kokosowe mydło

33 komentarze:

  1. No prpsze dawaj screena. Jezus jaki kujon. KUJON.KUJON.KUJON.
    Hahahaha jaka kujonka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to Tobie anonimku najdroższy do "w porządku" brakuje jeszcze dużo.
      Żal mi Ciebie. Jakie te anonimy biedne. Życia nie mają, to hejtują ludzi, którzy są wartościowy (w przeciwienstwie od nich).
      Przykro mi, aż tak zlamiłeś/aś swoje życie, że zostaje ci hejtować tych, co sobie na szczęście zapracowali. c:
      A do Kokosowej: nie przejmuj się.. hejterzy są gówno warci. Lepiej nie marnować dla nich czasu.
      Przy okazji.
      Co jak co, ale z matmy nie da się nic zapamiętać. XD Gratuluje tej 6-stki. :o

      Usuń
    2. Ku*rwa ty anonimie to masz same pały i nie zdasz do następnej klasy, co? Ja też ja mam dobre oceny, bo ja jakoś chcę, żeby nauczyciele mieli o mnie dobre zdanie. Kokosowi (xd) też na tym pewnie zależy. Jak ci nie pasuje to
      Spier...
      Da...
      Laj.
      :)

      Usuń
    3. Dziękuję za ślad po sobie, bardzo chętnie zobaczę, co szanowny anonimek w mojej kg napisał.
      Wiedziałam, że nie zdajesz, bo masz takie piękne życie, że zostaje Ci tylko uczepić się dupy Nataka. Smutne, że takie gówniane dziecko twoja mama urodziła. Lecz cóż, jak widzimy istnieją przypadki takich nic nie wartych lamusów.
      Uważaj sobie idioto.

      Usuń
    4. Och nasz anonimku wspaaaniały !! Właśnie widzimy, KTO TU JEST KUJONEM. Dla tw. świado, kujon ucząc się nawet godzinami nic nie zapamięta. Kujonem więc jest anonimowy hejter, pozdrawiam. Przy okazji: coś czuję, że wiem kim jesteś :) :*

      Usuń
  2. Ja też mam 6 z matmy. I co? To chyba dobrze. O co wam chodzi?
    ~KeyleenNiezalogowanaXD

    OdpowiedzUsuń
  3. No jak ja bym był w 3-ciej klasie i miał 9 lat to , też bym miał same 6 / 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie rozumiem tych tchurzy ... Słuchaj może poproś Kisieleq żeby skasowała możliwość Anonimowych komętarzy :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha!
      To Ci dobre!
      Jprdl!
      Moze sb poprzeklinam!

      Ja je usunelam, pani Alicjo Szanowna ;)
      Dla Twojej dennej wiedzy inni tez maja uczucia :*
      I to nie tyczy sie tylko cb, ale rowniez snoninow :)

      Pzdr
      JEDNA Z ADMINEK :))

      Usuń
    2. KABANOS!!! JPRD JAK MOŻNA SIĘ NAZYWAĆ KABANOS. CO MYSLISZ ŻE TWOJA NAZWA JEST TAKA "KUL". WIESZ NIE DŁUGO POJADE PO TOBIE, AMYE, KOKOSOWEJ I SRATHEY NA MSP. ZOBACZEYCIE!!!!

      JESZCZE MNIE POMPAMIETACOIE!!!

      Usuń
    3. Kabanos, to ksywka Oli. Jeżeli nie zauważyłeś/aś, to bardzo dużo blogerek mają jedzeniowe ksywki. Może, szanowny Anonimku, podpiszesz się? I tak, na pewno po Twojej pisowni (ZOBACZEYCIE,POMPAMIETACOIE) Cię zapamiętamy. c;
      Pozdro z podłogi. :3

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Jeszcze mnie popamiętacie. Zrobisz mi wpis do księgi i będziesz miał nadzieję, że się popłaczę? Ty to masz najzajebistszą nazwę na CAŁYM MSP. LEPSZEJ KURNA NIE MA:)

      Usuń
    7. Weś? Tchurzy? Jesteś zabawna. Może sama zamiast hejtować normalnych ludzi, to wzięłabyś dupę w troki i popędziła do księgarni po słownik? Widzę, że szkoły macie tsm marne, Pani Alicjo. :)

      Usuń
    8. Patrz na siebie zjebko. SRATACZ. SPIERDALAJ Z BLOGA
      SIE CIEBIE BOJĘ
      ANONIMY USUNIESS
      KONTO GOOGLE ZAŁADAM
      BUHAHHAHAHAHH
      WIESZ ŻAŁ MI CIĘ SRATACZ
      MYSLISZ ŻE SIĘ PRZESTRASZĘ CIEBIE
      HAHHAHHAHAHAH

      Usuń
    9. KURWA JEGO MAĆ SPOKÓJ. JA CIE PRĘDZEJ ROZWALE NA MSP TYLKO PODAJ LOGIN IDIOTO. PRZESTAŃ PRZEYWAĆ NATE ROZUMIESZ?! BO WIDAĆ, ŻE MASZ PSIE GÓWNO W GŁOWIE. SPOKO ZAKŁADAJ, ALE WIEDZ ŻE NA MSP CIĘ ZGŁOSZE ZA SPAMOWANIE NA ŚCIANIE. C": LEPIEJ TY SPIERDALAJ DEBILU Z BLOGA BO CIEBIE NIKT NIE POPIERA ;]
      ~ Wizzy

      Usuń
    10. Sama masz psie gowno w glo wie.
      SPIERDALAJ STĄD .
      SIĘ CIEBIE BOJĘ.
      SPIERDALAJ STĄD. DZIWKK O
      KONTO I TAK JUTRO USUNE WIEC. MI TO WISI.

      Usuń
    11. Hm... Jakbyś chciała wiedzieć to na tabletach nie ma ó. Myślałam że ten blog jest normalny . Tylko wy go psujecie kłócicie sie z normalnymi , spokojnymi ludźmi . Czy wiesz że spada wam ilość wyświetleń . A tak na marginesie ja do ciebie pytania niezwracałam :)

      Usuń
    12. A i Kabanos niewiem czy dobrze zrozumiałaś ale pisząc "tchórzy" miałam na myśli anonimów którzy boją się przyznać kim są . Jeśli zrozumiałaś że obrażam którąś z redaktorek to przepraszam ale nie miałam tego na myśli :(

      Usuń
    13. Alicjo, są, jeżeli masz polską klawiaturę :)
      Co do reszty sprawy, nie mieszam się, bo nic nie rozumiem ;-;

      Usuń
  5. No,to nie miłe. To przecież bardzo dobrze ,że masz takie oceny. Powinni się cieszyć twoim szczęściem a nie je niszczyć. Mogli to zostawić dla siebie.
    ~ dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahhahaha KUJONKUJON KUJON KUJON
    Usuniesz komentarze będę dodawać nowe.
    Zablokujesz możliwość komentiwania z anonima założe konto gogle.

    JAKA Z NIEJ KUJONKA. HAHAHA. NIC NIE ROBI TYLKO PRZED KSIĄZKIAMI SIEDZI.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia nie siedzi wciąż przed książkami - normalnie się uczy! Tobie radzę to samo, bo inteligencją to Ty nie świecisz. Piszcie sobie te głupie komentarze - po jakimś czasie znudzi Wam to się, odpuścicie. Mnie, Wy nędzni hejterzy, nie zniechęciliście mnie, Klaudii też nie zniechęcicie.

      Usuń
    2. nie nie odp[uszcz e do puki te poczwary(SRATACZ SROKOS SRAJMI) nie odejdą z bloga.

      Usuń
    3. I ja też

      Usuń
    4. Jezeli napisales tu o mnie, to ja tu nie pisze, ups? :) Nie wiem o co ci chodzi, ze dopoki ja nie odejde z bloga, jezeli ja tu nie pisze. XD
      ~Natak

      Usuń
    5. >do puki
      Przydałoby ci się to całe "kujonowanie", bo widać nauka efektów nie przynosi :')
      ~Inde

      Usuń
  7. KUJON KUJON KURWA KUJON HAHA
    JA WAM KURWA POKAZEA TEJ KURWA KICIA SSI CI SRATHEY HAHA WEŹ CIĘ SIĘ IDIOTKI JEDNE POJECHAŁAM KABANOS HAHA

    OdpowiedzUsuń
  8. JA MIE MOGE DOŚĆ! To, że Klaudia ma dobre oceny to co? GÓWNO. Nie jest żadnym, kujonem! Zazdrościcie i tyle. ;_; LEPIEJ WY SIĘ POUCZCIE BO WIDAĆ, ŻE MACIE SAME PAŁY NIEUKI KURWA MAĆ. ROZUMU TROCHĘ! Do Alicji: Mała gówniara się znalazła, która ma wode zamiast mózgu?! No chyba. ;]
    Do anonima: Spokojnie, Kathey się dowie. ;]]
    Do Oli: Błagam usuń funkcje dawania komentarzy z anonimów. C":
    Życzę miłej nocy.
    ~ Wizzy.
    Ps: Przepraszam, ale musiałam użyć wulagryzmów.
    Ps.2: Panienko Alicjo, Ola wie co to jprd to JA PIERDOLE TYLKO W SKRÓCIE. Ty powinnaś kupić słownik. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonim przesadzasz! Nazywasz reszte wg mnie wspaniałych dziewczyn typu "Srathey, Srynia, Sratacz i Srajmi"? Anonimku masz ty mózg by tak pisać? Widocznie co ci wjebało do głowy! Jak u ciebie będzie SPAM w K.G na MSP to nie będzie ci wesoło c'nie C;.
      Pozdrawiam dziewczyny prócz anonimków C;.
      Tomek kca

      Usuń
  9. Proszę... Nie usuwaj funkcji dodawania anonimowych komentarzy :C Tak jest mi łatwiej... Nie przejmuj się hejtami, zazdroszczą Ci tylko. Po prostu nie czytaj takich komentarzy. Ale proszę nie likwiduj Anonima :'C
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń