niedziela, 4 stycznia 2015

#1 Styl gwiazd + logo dla Marty

Hej! Pojawiam się tu z serią. Niestety, tylko dwie osoby się zgłosiły, więc seria będzie z jednym look'iem. Mam trzy zasady dotyczące serii:
1. Nie kłócić się o to, gdy ktoś kupi look, a go nie zamawiał - każdy może je kupić.
2. Nie podawajcie look'ów za swoje - możecie sami wymyślić nazwę, ale nie dodawać do konkursów.
3. W jednej części serii może od jednej osoby pojawić się maksymalnie jeden komentarz.
Zasady zrozumiane? To teraz czas na look!
Z tych dwóch osób wylosowałam numer 2., który zażyczył sobie look Taylor Swift z piosenki "Shake It Off". Tą osobą jest ... KEYLEEN! Od razu mówię, że losowałam. Włożyłam dwie karteczki do koszyczka i z zamkniętymi ślepkami losowałam. Dobra, czas na look.


















Nie taki drogi. Niestety, look dla VIP. Keyleen, gdy będziesz miała VIPa, może kupisz? Nie, żartuję.
Miało upodobnić się do tego:





















Podobne? Moim zdaniem tak. Niestety, przy bluzie nie dało się zmienić podkoszulka. Razem z nim zmieniły by się rękawy, ale tak też ładnie wygląda. Największą trudność sprawiły mi spodnie - w teledysku są to takie czarne, połyskujące rurki, i musiałam dłuuugo szukać. Ale w końcu znalazłam. Teraz czas na kosz z zakupami:












Wszystko oprócz spodni dla osób posiadających VIPa. Teraz może pokażę paletę kolorów? (Nie może, tylko na pewno!):











Tutaj jest pokazany jeden kolor - do włosów. Widzicie czerwoną rameczkę? Kolorek w niej to ubarwienie włosów. Teraz czas na wykaz kolorów do ubrań:












Widzicie kolory? Czarny, biały i taki ciemno czerwony. Nie będziecie mieć problemu z dopasowaniem? I jak? Podoba Wam się look? Jest podobny do ubioru Taylor? Piszcie, śmiało! Mam prośbę - macie ulubiony film? Albo ulubioną gwiazdę POP? Piszcie swoje nick'i i imienia osób, z którymi byście chcieli mieć look'i!
Teraz, logo dla Marty:
















Podoba się? Mi bardzo. Robiłam na PiZap'ie. Skąd ta posypka w kiślu? Bo sama kiśle robiłam. Dodałam jeszcze żelki, które się rozpuściły, i były GRUDKI. ;-; Mam nadzieję, że się podoba. To tyle, bay!
Pozdrawiam,
~ Kicia

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładny look, jednak Taylor ma inny odcień blondu. :) Mam pomysł ma posta w którym napiszę, polecane kolory włosów itd.
    Moim ulubiony filmem zdecydowanie jest ,,Gwiazd Naszych Wina", ,,Święta Last Minute", ,,Igrzyska Śmierci (Wszystkie razem z pierwszą częścią Kosogłosa!)". Gwiazdy POP to Ellie Goulding, Tove Lo, Ariana Grande. :)
    Mam pytanie, mogłabym looka? Z piosenki ,, Fancy" Iggy Azaeli :)
    ~ Wizzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka mała uwaga: post nie ma tytułu :)

    Ładny look. ;)

    Mika2118

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, zaraz poprawię. :3 I dzięki. Chciałabyś z kimś look'a?

      Usuń
    2. Z.... XD
      Moze byc z Banshee? ^.^

      Usuń
    3. Oczywiście. :3 Teraz pozostaje czekać, aż będzie losowanie. Post pojawi się jutro (post z serią, oczywiście).

      Usuń


    4. Mika2118
      Ktora zmienila avek ii nazwe na bloggerze :3

      Usuń
    5. Milka - z kim chcesz? :3

      Usuń
  3. Ładny look, ale Taylor rzeczywiście ma inny odcień blondu.
    Piszesz fajne posty. :)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. (Za te dwie przemiłe rzeczy ♥). A po tym zdjęciu nie mogłam zauważyć odcieniu tego blondu, więc wzięłam ten. :)

      Usuń
  4. Bardzo podobne. *.*
    Do następnej części weź Hermione. XD
    Klaudia/ Żelek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia!!! Podaj emajla musze cie tu dodac! ;3
      Mam zgode od Marty!
      Witaj redaktorko na okresie probnym :)

      Usuń
    2. Dzięki. Starałam się upodobnić. c:

      Usuń
  5. Supcio blog . Możesz mi też zrobić looka?? Ja bym poprosiła " piosenka "My słowianie " Cleo nick: antosik789

    OdpowiedzUsuń
  6. Margaret ♥
    ~ 12345Violletta12345

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post.Ja bym prosiła/chciała Jennifer Lawrence (tylko z długimi włosami).
    Na msp jestem : dzwoneczek011 .

    OdpowiedzUsuń