niedziela, 18 stycznia 2015

MSP w moim pokoju! #2

Cześć, cześć. Przepraszam że nie pisałam wczoraj posta, ale byłam na zakupach. Była do tego przepiękna pogoda jak na zimę - plusowa temperatura,  ani grama śniegu, wietrzyk spokojny ... Nie można tak siedzieć przy komputerze. Opłaciło się, bo dzisiaj jest plucha, nie da się nigdzie wyjść.
Dobra, dzisiaj zajmiemy się... Boonie zakładką! Łatwe do zrobienia, a efekt bardzo ładny.
Materiały:
•  Klej
• Nożyczki
• Tektura (cienka, np. z tyłu blogu)
• Papier kolorowy
• Gumka
• Ołówek
• Kredki i/lub pisaki
1. Narysuj ołówkiem prostokąt na tekturce (ok. 19 cm na 4 cm) o jednym zaokrąglonym końcu i go wytnij.
2. Narysuj ołówkiem uszka wybranego booniego na kolorowej kartce (możesz też sam/a wymyślić uszy!) i je wytnij.
3. Na kolorowej kartce wybranego koloru odrysuj zakładkę. Gdy to uczynisz, wytnij to.
4. Tekturowy prostokąt posmaruj klejem i przyklej ten kolorowy.
5. Jeżeli masz jakieś nierówności, to odetnij je tak, aby nic nie odstawało.
6. Odrysuj uszka na tekturce i je wytnij.
7. Przyklej papierowe uszy do tekturowych i doklej je do kolorowego kawałka tektury (zakładki, któą jeszcze nie skończyłeś/aś).
8. Narysuj na zakładce WYSOKO (przy uszach) oczy, nos itp.
9. Pocieniuj zakładkę lub dodaj więcej kolorów.
10. Możesz też dodać kokardę, ogon, czapkę, tylko postępuj tak, jak z uszkami!

Oto to, co mi się udało stworzyć (już w książce):













 Efekt fajny, nie? Jeżeli nie chce Ci się szukać na tych wszystkich internetach boonie, to proszę. Mam zdjęcie z gazetki, gdzie są różne boonie.














I zanim zakończę post - dużo komentarzy pod moim konkursem było ze zgłoszeniami. Jednak w skrzynce e-mailowej nie mam od Was prac. Napiszę adres JESZCZE RAZ, na kolorowo. Tak na wszelki wypadek. Oto on: gabrysia2004@interia.eu. Tej czarnej kropki nie bierzcie pod uwagę, bo to koniec zdania. Dobra, ja kończę.
Pozdrawiam,
~ Kicia ♥

12 komentarzy:

  1. Ojojoj! Zauważyłam moją książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zakładka. Jaki tytuł tej książki, powiesz? Pliss.. Bo ja taki mól książkowy że muszę przeczytać. xD

    ~lilalila2005

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :3Tytuł książki: Ever After High - Krzywe Zwierciadło, autor: Shannon Hale. Książke tą (nie będę zaprzeczać) trudno znaleźć, ale moja mama kupiła mi ją w Olkuszu.

      Usuń
    2. Dzięki za info. Wydaje mi się że widziałam ją na Allegro O.O

      Usuń
    3. A wiesz że jest Ever After High-księga legend? I druga część Dziewczynki z szóstego księżyca-Nina i tajemnica ósmej nuty.

      ~lilalila2005

      Usuń
    4. Wiem - Wypożyczę Nina i Tajemnica Ósmej Nuty. Księgi legend nie chciałam, ponieważ oglądałam odcinki, na której podstawie jest zbudowana książka. c;

      Usuń
    5. Czytałam Ninę i przyznam szczerze, zachwyciła mnie. Szkoda, że były tylko 4 części. A ja mądra oddałam do biblioteki (jako dar [?])
      Ever After tez czytałam. Czekam na 2 część.

      Usuń
  3. Fajna zakładka. :) .Jakie masz ulubione książki? Też lubię czytać!♥!
    ~ dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :D Odpowiedź znajdziesz w moim koncie na bloggerze - jest specjalny temat "ulubione książki". :)

      Usuń
    2. Dzięki.(dzwoneczek011)

      Usuń
    3. Ja mam inne. :) .Ale niektóre znam i lubię albo nie znam lub znam i nie czytałam (z twoich).
      ~ dzwoneczek011

      Usuń
  4. Podobają mi się te zakładki. Masz bardzo fajne pomysły. :)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń