środa, 7 stycznia 2015

Duuuużo nowości + Nie bądź fałszywą kopią kogoś. Bądź prawdziwą wersją siebie. ♥ - #LOOK

Heii!
Tu bam bam BOM #ewłibadybonosiksde.
Tu Kabanos/Mika2118.
Jakież przywitanie długieeee.
Cześć!
Już szkołaaaa......
Dżizys krajs.
#biedawkraju
Ok, ogar.

Zacznijmy (to w sumie ja ;x;) od pierwszej informacji!


Widzicie to?!
XD
39 tysięcy!!!!!!!!
I w końcu jestem z Was dumna. ^.^
W dodatku dziękuję Wam za bierną (i czynną.. już polski w dyspozycji ;-;) pomoc! :* ♥
YAAAAAAY!!!! ;***
Boże, jak ja chciałabym mieć już 27 level.. ;c
#ahtemarzenia

---------------------------------


Dziewczyna utworzyła na forum temat, gdzie inni mają napisać jaką wiarę wyznają - OK. Ale co ją to interesuje? Osobiście jestem chrześciajnką, ale są też buddyści, islamiści, protestańci, ateiści...
Niby nic, ale można się przyczepić.
Z góry sorry, że nie zamazałam nick'ów, ale na forum przecież każdy może to zobaczyć - tu też.

-----------------------------------


Zauważył ktoś? ;*
Możecie łatwiej zaobserwować naszego bloga, a ponadto nie musicie poświęcać dużo czasu na odnalezienie jakiegoś posta. Proste, przyjemne.
Awwww 53K wyświetleń! ♥

------------------------------------------

Anonimowi hejterzy.
Czyli KONIEC!
Tak jak pisałam w odpowiedzi na komentarz Milki - anonimy niespodzianka!
Teraz możecie pisać tylko z konta!
Redaktorki, nie przejmujcie się tamtymi hejtami. :3
Nie warto.

--------------------------------------------

Odeszła WizzyGirl. ;c
Dawna Bellla Hawen27.
Pamięta ktoś? </3
BĘDZIEMY TĘSKNIĆ! ♥

-------------------------------------------

Okokokok, teraz look!


Ajajaj! ♥
Cudo! ♥
Kochaam! ♥
Nudziło mi się w święto trzech króli, i postanowiłam, że z moich ciuszków na msp, zrobię look'a na temat, który jest w tytule posta. (w sensie nazwa look'a)
Pozdro dla tych, którzy coś zrozumieli.
#pozdrox2
Jestem mega zadowolona. :3
Miałam problem z doborem bluzki, bo nic nie pasowało do klimatu look'a.
Ale wyszło, że sweterek jest najlepszym "kandydatem", że tak powiem.
Tak cieplusio. ♥

SKŁAD

Dla vip...
ALE MAM WERSJĘ DLA NIE VIP, W KTÓREJ NIE WIDAĆ PRAKTYCZNIE RÓŻNICY! :)


... i macie przy okazji cenę obydwóch wersji.
Różnica jest jedna - dla nie vip jest dłuższa bluzka.
Ale nie ma tego złego, co na dobre nie wyjdzie.
Mega!

KOLORYSTYKA

Jasno beżowa ramka - kolor włosów.
A reszta jest już widoczna.

I WERSJA

Banan. ♥
Skojarzyło mi się z dzisiejszą sytuacją w szkole, co ciągłyśmy takiego Dawida do damskiej taolety, a potem go zamknęłysmy. ;x;
Niesamowite.
Wyszła fajnie.
Jestem z siebie zadowolona.


II WERSJA

Musiałam zmienić kolor opaski od nauszników, bo za bardzo czarny sie rzucał w oczy ;__;
Nie ma szału.

III WERSJA

Czarne włosy + śliwkowy = moje ulubione zestawienie. ♥
Mega podobne do oryginału, a jednak.
OK. ;>

#SPRAWDZARKABŁĘDÓW

Ciao. :3
Bezbłędne. ♥
Napaczeć się nie mogę!


Wam może nie przypaść do gustu, dlatego liczę się z Waszymi komentarzami i proszę o szczerą krytykę. ;)

Ps. Jutro prawdopodobnie nie będzie posta, ponieważ mam próbne sprawdziany szóstoklasisty, po których po prostu nie mam siły na jakiekolwiek myślenie.

Czołem!


5 komentarzy:

  1. Jaki śliczny look ♥
    Czekam na następne posty♥
    ~12345Violletta12345

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny look. Ten dla vip mi się bardziej podoba.
    Na msp : dzwoneczek011 .

    OdpowiedzUsuń
  3. Super look. Tylko, że... po powitaniu myślałam, że tu pisze Katheja...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeny ;x;
      tak pisze np. ja, kslq, katheja, i mega duzo osob (;

      Usuń
  4. Look bardzo ładny. *.*

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń