piątek, 23 stycznia 2015

Informacje o moderowaniu komentarzy ~Milka.

Siemka, tu Milka! ;***
Dzisiaj bez skrinów (#IKSDE) bo #czebafamcuśfytumaczyć.
Chodzi o moderowanie komentarzy.
Wiecie (albo i nie), że dostałam od Oli admina, abym mogła zatwierdzać komentarze (za co bardzo jej dziękuję :3).
Dobra, może małe reguły?
Jakie komentarze zatwierdzam?
Normalne, czyli takie, z opinią posta bądź zgłoszeniem. Przyjmuję również krytykę, ponieważ to wyrażanie własnego zdania. To coś innego niż hejt.
Jakie komentarze usuwam?
Dobra, może najpierw jak ja je usuwam?
Mila (Keyleen: nie wiem, czy dobrze napisałam :c) zapytała się, co się dzieje, gdy ich nie zatwierdzę. Po prostu: klikam "usuń" i komentarz automatycznie znika i nie pojawia się na blogu.
Ok, jakie komentarze usuwam?
Po pierwsze: hejty. Hejt, to coś innego niż krytyka, ponieważ to bezczelne obrażanie kogoś o byle (za wyproszeniem) gówno. Hejty nie będą tolerowane i udostępniane, dziękuję.
Po drugie: przekleństwa w komentarzach. Pod postem Oli, o moderacji komentarzy pewna Olk@ (czy jakoś tak) ciągle pisała przekleństwa. Teraz, gdy wchodzę na bloga i mam zatwierdzić komentarz, widzę chyba z cztery komy, gdzie jest napisane "su*a" :) ;-; Na blogu mamy wyrażać się kulturalnie i przekleństwa (tak samo jak hejty) nie będą u nas tolerowane. 

Ok, to tyle.
Mam nadzieję, że to zrozumieliście i się do tego przystosujecie.

Pozdrawiam,
MILKA BEZ LOGA, BO NA KOMPIE BFF, KTÓRĄ POZDRAFFIAM :** XD

13 komentarzy:

  1. Mnie to nie dotyczy, bo zawsze piszę z konta google. Ale dobrze, że coś takiego w ogóle jest, bo nie każdy ma konto google. (Powtórzenie mkasełowe)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy Wszystko O Redaktorkach?

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, dobrze napisałaś. Dziękuje, że napisałaświat, ponieważ byłam bardzo ciekawa.
    ~Keyleen

    OdpowiedzUsuń
  4. Eii, to nie ja pisałam tamten kom. Ktoś się za mnie podaje ;_:
    Jakaś "Keyleen Whods".
    No więc ja piszę przez ten tydzień tylko z tego konta - redka55 ( konto kkoleżanki)
    A osobę która robi Sb takie żarty serdecznie pozdrawiam.
    ~Minti\Keyleen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podaje się za ciebie. Nie robie żartów. też jestem keyleen.
      ~Keyleen

      Usuń
    2. Chodzi mi o login na MSp a nie ksywę -,-

      Usuń
    3. Aha. To nie mam takiego nicku? -,-
      ~Keyleen

      Usuń
    4. A ja mam, i o to chodzi. Ktoś może cię ze mną pomylić.
      ~Keyleen

      Usuń
  5. Wszystko zrozumiane. :)
    ~ dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że włączyłyście to moderowanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kópa.
    Hah, żart.
    Dobrze że wylaczylyscie tym tym tym..
    Posdroiooo
    Anae aka Zue ♥

    OdpowiedzUsuń