niedziela, 18 stycznia 2015

Powrót! + Looki na każdą okazję! + Loga dla Juls, Mandarynki i Milki!

Hejka!
Zgadnijcie kto! Tu Wizzy. Powracam na czas ferii (18.01-02.02), jednak później się zobaczy. (Ale, pewnie odejdę.) Powracam, bo widzę (czytam) bloga codziennie z telefonu i no niestety nie ma często postów. :c Postanowiłam podnieść w duchu bloga. Mam nadzieje, że ktoś się cieszy, bo pod postem 5w1 było mnóstwo hejtów. Dziś postaram się napisać ciekawie i na temat! !Piszę ten post z siedzącym na mnie psie więc mogą być błędy.!
W dzisiejszym poście zajmę się lookami na każdą okazję! Zaczynamy od eleganckiego stroju oto on:
Aw, śliczny! Mam go na liście. ;o Jest no powiedzmy tani. :c JEST NIE VIP! (Wszystkie looki będą nie VIP) Przyszedł czas na wypad do skate parku:
Starsznie mi się podoba! Taki na luzie. ;p Look strasznie tani! Teraz czas na strój codzienny:
Mrr, taki bardzo nastoletni (?). Insporowałam się teledyskiem Tove Lo do piosenki ,,Not On Drugs''. ♥ Jest on nieco droszy od ostatnich looków, ale przeżyjemy. :) Następny strój to look kujona! Oto on:
Może to nie look z okularami Harry'ego Potter'a, ale chciałam dać troszczę takiej małej nutki popularności (?) w tym looku. :) Mam nadzieje, że mi się udało. :p Teraz ostatni look, jest to strój na dyskotekę! Proszę:
Mmm, śliczny, piękny! Taki dziewczęcy! Mi się podoba, w dodatku tani (O'la nie przesadzajmy!). To był ostatni look na daną okazję. Jeśli chcecie z tego serię to napisz w komentarzu. ;) Teraz przejdę  do lóg które zrobiłam dla:
  • Agnes331 (Juls)
  • stylówkalol=] (Mandarynka)
  • Kasia3348 (Milka)
Pierwsze logo dla Agnes! Oto one:

Awww, super mi wyszło! Mam nadzieje, że się podoba, bo to pierwsze logo, które robiłam w nowym programie. Myśle, że jest ok.
Następne logo dla Mandarynki:
Jestem zakochana w tym logu! Jake z Pory na Przygodę. ♥ Mam wielką nadzieje, że się Tobie podoba! :)
Ostatnie już logo w tym poście to coś dla Milki:
Milka królową wakacji! XD Dziękuje wyobrażnio chcę wakacje i kolonie. :'( Ślicznie mi wyszło. Podoba się? Myśle, że tak. 8)
Eh, post dobiega końca. :c Na końcu parę informacji!
  1. We wtorek aż do piątku nie będą pojawiać się posty. :c Jest to spowodowane tym, że wyjeżdżam na wieś do rodziny.
  2. Napisałam wcześniej posta tak głupiego, że katastrofa. Postanowiłam usunąć ten post i to zrobiłam. T^T
  3. Po feriach usuwam się z bloga 01.02 odchodzę z załogi bloga. :)
  4. Widzieliście, że zmieniłam twarz na MSP? No właśnie! Chciałam pokazać, że nie zawsze mając twarz VIP, jest się EKSTRA popularnym. 
  5. Do anonimków hejtujących moją osobę: Chyba myślicie, że ja jestem jakaś idiotka z niedorozwinęciem mózgu. ;-;TO GRATULUJĘ PUSTKI W GŁOWIE! :))) Dostajecie  Nobla za to! Kocham sarkazm serio. Do rzeczy, nie przejmuję się hejtami typu: ,,OGARNIJ SIĘ!'', ,,USUŃ SIĘ Z BLOGA'' , ,,MAŁA GÓW^ARA''. :) To, że mam 11 lat, to nie znaczy, że jestem małym dzieckiem. TO WOLNY KRAJ I JESTEM CZŁOWIEKIEM! To tyle na ten temat. Więcej się nie wypowiadam. 
Kończę posta!
Pa!
PS: DZIŚ BEZ LOGA PRZEPRASZAM! 






6 komentarzy:

  1. Fajne looki i loga♡.Chce taką serie z lookami na okazję. ~ dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  2. Super looki. A tymi anonimami-hejterami się nie przejmuj, nawet nie mają odwagi się podpisać. (':

    OdpowiedzUsuń
  3. Oł jea, Pora na przygodę #żondzi xdd Tak serio, to nie oglądam tej bajki, ale logo wyszło Ci mega *-*
    Looki ładne, najładniejszy pierwszy. Chociaż nie w moim stylu, ale i tak cudny ^-^
    Posdr
    ~Manda

    OdpowiedzUsuń
  4. Pora już więc z nami chodź, odwoedzimy odległy ląd. Ok. Skończyłam xd Śliczne logo <3 ~ Juls ,Agnes331

    OdpowiedzUsuń
  5. Look'i śliczne! Wszystkie!
    Szkoda, że po feriach Cię już nie będzie.. Moje ferie zaczynają się dopiero 16.02..

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń