czwartek, 22 stycznia 2015

MODEROWANIE KOMENTARZY - CZYLI COŚ, CO BYŁO, JEST I BĘDZIE POTRZEBNE

Cześć!
Jest 15:08 jak to piszę. :)
Dokładnie o 14:05 skończyłam pisać OSTATNI PRÓBNY sprawdzian szóstoklasisty. Ale co kogo to w sumie obchodzi anonimki, nie? (nie mówię o czytelnikach, np. o vietnamie, dzwoneczku[...nie pamiętam...])
Może jak wiecie, lub nie wiecie, mieszkam na śląsku, i u mnie ferie zaczynają się 2 lutego.
Pff...
A 29 stycznia mam dyskotekę!
YEEEY! :D

Nie o tym.


MOŻE WIĘKSZOŚĆ Z WAS ZAUWAŻYŁA, ŻE POD POSTEM CYNII3, pojawiło się mnóstwo zazdrośników.
Hahaha.
Dlatego będzie możliwość pisanie z anonima - ale każdy komentarz będzie zatwierdzony lub usunięty.
Tym zajmię się...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
No właśnie.
Kto się zajmie?
Ja nie jestem codziennie na blogu, a wczoraj przeczytałam dopiero te 38 komentarzy.
Czy ktoś z redaktorów korzysta z bloggera na tyle często, żeby moderować komentarze?
Ustawiłabym go jako administratora, ale nie wiem czy mogę.
Trudno. ;x
Robię z igły widły.
MÓGŁBY KTOŚ?
Proszę.

To na tyle.

Pozdrawiam!



12 komentarzy:

  1. Ja mogę :3
    Obiecuję, nie zawiodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie nareszcie te anonimy nie będą pisać.
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę!!!!!!
    A, ja tu nie piszę .
    Dodatkowo mam słaby Internet.
    SMUTNE :"(

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry pomysł.
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym chciała być blogerką i mogłabym to robić :) ( MSP: anga987 )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym mogła, ale chyba lepiej poradzi Sb Milka. To bardzo dobrze, że komy anonimowi będą moderowane.
    Kokosowe Mydło

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam pytanie. Co się stanie jak nie opublikujesz tego komentarza? Będzie coś pisało czy co?
    ~Keyleen

    OdpowiedzUsuń
  8. Co,co,co? Też mi się tak ferie zaczynają i też tak mam dyskotekę!

    OdpowiedzUsuń