sobota, 3 stycznia 2015

''Czy rozpoznasz redaktora?'' #3 + Wyniki losowania.

Hey! Oto nadszedł dzień, w którym pokażę Wam wyniki losowania, ale to na końcu. Jestem zła wiem. Teraz zajmiemy się trzecią częścią ''Czy rozpoznasz redaktora?''
Ostatnio wygrała...
vajletboregard (chyba dobrze napisałam)
Tym razem zrobiłam na części Kasie3348!
Po ukończeniu posta wręczę Ci prezent z listy życzeń z konta o nicku ''XxXSandraaaXxX''
W pierwszej części wygrała AmyeChan nadal nie masz nic na liście. Jeżeli chcecie to w zamian tego mogę Wam obejrzeć pięć filmów. Amye napisz w komentarzu co wolisz.
Prezent z l.ż vs pięć filmów.
Dobra zaczynajmy trzecią część :
Olliwka1000
Kasia3348
WizzyGirl
KisieleeeQ
Sweet elena (se)
Mika2118
3kicia30
 (Mamy nową zawodniczkę)
Powodzenia życzę.
Teraz to na co chyba wszyscy czekali...
WYNIKI LOSOWANIA
Bardzo się cieszę, że zgłosiło się aż 14 osób ♥
Tak wypiszę Was i wybrane liczby :
Kasia ~ Stylówkalol=] ~ Mandarynka = 46
Klaudia ~ Cynia3 ~ Żelek = 9
Oliwia ~ Olliwka1000 = 15
Kasia (nie jestem pewna) ~ WizzyGirl ~ Wizzol = 25
Marta ~ KisieleeeQ = 17
Kasia ~ Kasia3348 ~ Milka = 23
vajletboregard = 4
vietnam = 7
Paulina ~ TheMoomster ~ Cuks = 13
3kicia30 = 30
/Doma13/ = 19
Keyleen ~ Żelek (po raz drugi ;o) = 8
[ala123] = 3
Claudii = 12
Noms, wchodzę na stronę z losowaniem.
Ciekawe ile razy będzie trzeba klikać w ten przycisk ''Generuj'', żeby uzyskać czterech zwycięzców.
Cóż, sprawdźmy.
Pierwsza próba :
8 , 37 , 16 , 29
Mamy kogoś kro wylosował takie liczby?
Ohh, tak!
Szczęśliwa ósemka należy do Keyleen. 
To ty otrzymujesz pierwsze miejsce!
Ktoś jeszcze?
Nikt.
Idziemy z drugą próbą :
20 , 38 , 42 , 30
Mamy jakiś szczęśliwców?
3kicia30 wybrała liczbę 30,która znalazła się na końcu.
Nono, zdobywasz drugie miejsce.
Trzecia próba :
40 x2 , 32 , 46
Nasza Mandarynka wybrała liczbę 46.
Tym sposobem uzyskujesz trzecie miejsce.
Teraz ta chwila kiedy trzeba wybrać osobę, która wygra nagrodę pocieszenia.
Losujmy :
Na końcu widzimy 17 od Marty założycielki bloga!
To ty zdobywasz nagrodę pocieszenia!
Jeżeli chcecie więcej takich konkursów. Napiszcie! Postaram się je zrobić.
Przypomnę nagrody :
1 miejsce ; 10 autografów + 5 filmów + 15 love it na looks + rola w filmie.
2 miejsce ; 5 autografów + 3 filmy + 10 love it na looks.
3 miejsce ; 3 autografy + 2 filmy + 5 love it na looks.
Nagroda pocieszenia ; 1 autograf + 3 love it na artbooki.
Idę wręczyć vajlet prezent za odgadniecie zagadki w drugiej części serii.
A następnie wręczę Wam nagrody.















11 komentarzy:

  1. Kisielq jeszcze raz może tym razem się uda :p
    -/doma13/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że z 50 liczb ja wybrałam drugą odpowiednią! Bardzo się cieszę. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeej zgadłam ;) Gratuluję szczęścia w losowaniu c:
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  4. mika2118
    ~~snicerslady0

    OdpowiedzUsuń
  5. O KURDE MEGA TRUD
    KTO TO? :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że nie wygrałam ;(
    ~Paula
    ~Cuks
    ~TheMoomster

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ahh to moje szczęście xp Nawet nie przypuszczałabym.
    A na "tym losowanym czymś", to jest Ola, na pewno (Mika2118). Ale i tak już dwie osoby zgadły. No trudno xd
    ~Manda

    OdpowiedzUsuń