niedziela, 11 stycznia 2015

Rocznica bloga - życzenia od Milki.

Siemka, tu Milka z telefonu :) .-.
W tym poście napiszę tylko o rocznicy bloga.
Blog został założony właśnie 11 stucznia c:
Yolo.
Ja, dostałam się na niego 21 sierpnia, kiedy było zaledwie 10 tys wyświetleń. To był właśnie pierwszy blog, na który się dostałam. Nawet nie wiecie, jaka to radość, uciecha, szczęście.
Na początku moje posty nie miały sensu, ale z czasem zaczęłam się poprawiać i wpisy ode mnie zaczęły się polepszać.
Dziękuję Oli, bez której by mnie tu pewnie nie było. To ona dawała mi motywację, by to robić.
Może teraz, jak znalazłam tego bloga?
Na wakacjach przeglądałam na tablecie profile różnych blogerek. Postanowiłam sprawdzić także profil Oli, która wtedy pisała również na blogu Emily McCline. Spojrzałam na napis "Prowadzone blogi" i zauważyłam nazwę "KisieleeeQ i MSP ;D". No to kliknęłam i od razu zaczęłam czytać posty. Bardzo mnie zaciekawił i tak sobie czytałam i czytałam.
Koniec xd
Dziękuję również Marcię za to, że mnie przyjęła mimo mojej "niedorozwiniętej" notki próbnej.
Dziękuję Wizzolowi, Oliwce, Oldze, Ani (:c) za to, że Was poznałam i zaprzyjaźniłam się z Wami (oczywiście z Martą i Olą także).
Ogólnie to dziękuję Wam wszystkim, za to, że to razem budujemy ❤
No cóż, to chyba wszystko.
Jeszcze raz dziękuję za te chwile na tym blogu i myślę, że teraz będzie coraz lepiej.
No to co, czekamy do drugiej rocznicy bloga? ;)

Pozdrawiam Was serdecznie,
Milka ❤

2 komentarze: