sobota, 3 stycznia 2015

Jedzeniowe looki #1 + "Pony Magic", czyli co nowego na MSP + Logo dla Kisielqa ^^

Siemka, tu Milka! ^^
Na dzisiaj przygotowałam trzy tematy posta.
Z tytułu wiecie jakie xdd
Wymyśliłam nową serię, która zwie się "Jedzeniowe looki". Krótko i na temat: tworzę w niej looki, które są związane z jedzeniem, np. truskawki, pizza itp.
Lecz zanim do niej przejdziemy, zaprezentuję Wam, co modzi wymyślili, na nowy konkurs. (Nie, nie będę opisywać aktualności). Nazywa się "Pony Magic" i... Dobra, wstawię skrina:
Tak, to nie żart .-.
My little pony, my little pony, nananannanana....
Boże, kucyki pony?!
W tę grę nie graja tylko ośmiolatki, ale także 11-15 i nawet jeszcze więcej.
Dobra, noł koment.
No, ale żeby nie było, pokażę Wam, jakie można "stworzyć" kucyki w looku z tego motywu.
Look Rainbow Dash
OHYDA.
Wszystko takie koloroffe, ble .-.
Za dużo tu tych całych dodatków...
Nie, to jest okropność!
Look Fluttershy
Ech, ogon zlewa się z tymi za długimi włosami >.<
Tak samo jak w tamtym looku - MASAKRA.
Nie no, te urania to jakaś porażka .-.
Look Tłajlajt Sparkle
Ymm? Fuj?
Do Tłajlajt nie było żadnego ubrania, więc musiałam użyć bluzki z jej wizerunkiem.
Wiem, nic tutaj nie pasuje kolorystycznie, ale to nie moja wina.
No to teraz przechodzę do serii.
Na dziś wybrałam takie jedzonka: babeczka, arbuz oraz truskawka.
Na pierwszy rzut oka idzie babeczka!:
Taka tam sobie babeczka *0*
Bluzka i buty mają identyczne kolory, ale w tym wszystkim wyróżnia się opaska. Niestety, ale nie dało się zmienić koloru foremki i pozostał on niebieski :c
Teraz... arbuz!:
YAY, ten look udał mi się chyba najlepiej ze wszystkich. Wszystko tu jest arbuzowe: czapka, sukienka, buty oraz torebka!
Z tego looka jestem na maksa zadowolona <3
No i ostatnia będzie... truskaweczka!:
Omnomnomnom, ale sweet <3
#SWEET
#SWEET
#SWEET
Słodka koszulka, urocze butki oraz powalająca fryzura! <3
To jest to! ;)

A teraz czas na logo dla Marty:
BOSKIE <33

Marto, mam nadzieję, że Tobie również się spodoba! :3

A ja tymczasem lecę ^^

Pozdrawiam,








 
 

 



10 komentarzy:

  1. Omomomo, ten look truskawki jest taki boski. *.* dziekuje za logo, jest przepiekne. Mi tez smakowal.xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety!niedługo na msp może jeszcze będzie Violetta co?!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to dziewczynki czekamy na Violettę i Klub Przyjaciół Myszki Miki !
    #Cofajacasiewrozfojuvajleta

    OdpowiedzUsuń
  4. Konkurs o my little pony jest bez sensu ale looki i loga są piękne morze oni myslą że na grze grają 5o latki

    OdpowiedzUsuń
  5. Może jeszcze konkurs ze świnką pepą wymyslą

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten koneq to normalnie masakra .-. Niedługo będziemy mieć Świnkę Peepę i inne tego typu rzeczy. MSP staje się grą dla 5-ciolaktów. Jakby nie mogli dać motywu z czymś dla 11-15-latków.
    Najbardziej podoba mi się babeczka i arbuz *-* Cudnie.
    Posdr
    ~Manda

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech dadzą teletubisie!!!!!! XD

    OdpowiedzUsuń
  8. RAINBOW DASH!! xd
    Look'i z konkursu - OHYDA!
    Look'i z serii - ŚLICZNE! *.*

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobny look do tego z arbuzem:).Fajny pomysł z nową seria.
    Mój login na msp to : dzwoneczek011.

    OdpowiedzUsuń