poniedziałek, 19 stycznia 2015

Jak pozbyć się lagów? - poradnik

Dżem dobry :3
Tak jak w tytule pisze - ten post będzie o tym, jak pokonać lagi. Pewnie Was denerwuje to, gdy masz załóżmy 1.600 znajomych, robisz film, nagle Ci się zawiesza. Sposobów nie jest tak dużo, ale są skuteczne.
Pierwszy z nich - kliknięcie planetki MSP.














Znikną wszyscy znajomi - gdy będą przybywać, i tak nie będą się pokazywać. Jednakże nie będziesz mógł zapraszać ich na zakupy, do chat - ich nie ma. Bez obaw - nie usuną się. Gdy znów się zalogujesz, będzie wszystko w porządku.
Drugim sposobem jest "wywalanka" znajomych. Najlepiej tylko tych nie aktywnych. Możesz zrobić spis znajomych w jednym z artów. Może to wyglądać tak:










Jeżeli nie chcesz tego robić - wchodzisz w znajomi, otwierasz profile znajomych, którzy nie grają bądź są usunięci/zablokowani na zawsze. Pamiętaj, aby w statusie nie pisać "Kto nie da mi czegoś z l.ż., wywalam go ze znaj!", bo prędzej Cię usuną, niż coś dostaniesz. Trzecim sposobem, który nam, jest prośba w CTR (Co Teraz Robisz?) o nie pisanie do Ciebie. Na przykład "robię film - proszę do mnie nie pisać".
Jeżeli macie po wypróbowaniu wszystkich sposobów lagi, odświeżcie przeglądarkę lub na jakiś czas nie wchodźcie na MSP (np. kwadrans). To tyle na dzisiaj.
 Pozdrawiam,
~ Kicia ♥

3 komentarze:

  1. Yay, teraz nie będzie mnie już wkurzać, że mam lagi jak próbuję zrobić artbook, look, film albo coś innego. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaproście mnie na msp mój nick $$@@karolcia@@$$

    OdpowiedzUsuń