sobota, 10 stycznia 2015

MSP w moim pokoju! #1

Hejo. Dzisiaj nowa seria - MSP w moim pokoju! Ja robię z Tfm, ponieważ nie mam tuszu i nie umiem rysować MovieStars. Ale zawsze Wy możecie zrobić z MS, prawda? :D Dobra, zaczynamy.
Pierwszą rzeczą, którą w tej serii zrobię, będzie skarbonka. Materiały potrzebne do niej na 100 % są w każdym domu. Mianowicie to:
  • Klej
 • Taśma
 • Pudełeczko (ok.10 cm na 8 cm)
 • Rysunki MS (robione ręcznie lub wydrukowane)
 • Ołówek
 • Kartka kolorowa
 • Nożyczki

1. Na kartce odrysowujemy wszystkie boki pudełka (dół, przód, tył, prawo, lewo) oprócz góry. Gdy to zrobimy, równo wycinamy prostokąty i kwadraciki. Powstaną Nam wtedy pięć karteczek.
2. Naklejamy je na pudełku tak, aby wszystko było zakryte z wyjątkiem góry. Dobrze by było odstające rogi przykleić do pudełka taśmą.
3. Tam, gdzie zostawiliśmy puste miejsce, wycinamy otwór taki, jak w skarbonkach.
4. Wycinamy obrazki i przyklejamy je (najlepiej w miejsca, gdzie napisy z pudełka prześwitują).
5. GOTOWE! c;

Instrukcja w pięciu krokach - dość łatwe. Pochwalę się moją skarbonką.




Przepraszam, że jest w poziomie, ale Blogger mi tak robi, gdy jest pionowo. :c
To tyle, podobał się post?








Pozdrawiam,
~ Kicia









8 komentarzy:

  1. Super pomysł.Ciekawe co będzie kolejne. =) Na MSP : dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) A to, co będzie kolejne to moja słodka tajemnica. *o*

      Usuń
    2. No tak.Ale oby nie za słodka. :)

      Usuń
  2. Super post! Mg zrobić coś podobnego na mojego bloga?
    Avokado/Tomek kca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy, co. :3 Nie taką serię, że robisz dodatki do codziennego użytku, ale coś innego, OK? :3

      Usuń