sobota, 3 stycznia 2015

Mój grafik + komentarz pewnego anonka + karta podarunkowa = trzy posty w jednym

Hejka. Nie planowałam o tej porze pisać, ale gdy przeglądałam komentarze do tych moich dwóch wpisów, natknęłam się na przepiękny wręcz komentarz od anonimka. W mojej głowie krążyły przekleństwa, lecz też myśli, że to tylko nędzny hejter, który tylko marnuje swój czas na pisanie komentarzy, które mnie  NIE OBCHODZĄ. Po przeczytaniu posta KisielQa, dowiedziałam się, że redaktorki nie mogą przeklinać. Cytowanie też chyba się tego tyczy, więc po prostu wstawię zdjęcie tego komentarza (bo ten wyraz, którym się nazywa dorosłą suczkę, w tym wypadku jest przekleństwem):









To świadczy tylko o tym, że chcesz już od moich początków mnie zniechęcić do blogowania. Ja ci to mówię - takie komentarze mnie nie ruszają. W końcu do tego się przyzwyczaję.
Teraz czas na mój grafik. Musiałam go zrobić, ale w dużo dni będę pisać. Prawie przez cały tydzień.
Poniedziałek - PISZĘ
Wtorek - PISZĘ
Środa - PISZĘ
Czwartek - PISZĘ
Piątek - NIE PISZĘ
Sobota - PISZĘ
Niedziela - PISZĘ.
Czemu akurat w piątek? Ponieważ jadę na basen, i kończę po 14:00. Może, ale to MOŻE, w piątek napiszę coś,  bo po basenie mamy trochę czasu aby wejść na komputery. Może mini konkurs? To się zobaczy. Teraz wreszcie o tej karcie podarunkowej. (Napisałam w pierwszym poście, tak, jak mówiłam. ^-^)











"Logo" Karty Podarunkowej prezentuje się ładnie, tylko tło napisu "Karta Podarunkowa"  mogło być różowe - takie, jak nauszniki booonie'go. Kółeczko, w którym jest boonie i część napisu "STAR VIP" mogło nie być w diamenciki, tylko śnieżki. Wtedy by panował bardziej zimowy nastrój. Logo oceniam 4/10 (częściowo z powodu boonie'go, który też jest na Karcie. Ale o Boonie za chwilę.












Karta Podarunkowa dla dziewczyn - wszystko się ze sobą miesza - czapka zimowa, różowy boonie i "zestaw Elsy z Krainy Lodu" (suknia, Olaf i warkocz). Wszytko bardzo mi się podoba, oprócz zwierzaczka. Kokarda na zimę? Nie pasuje. Rękawiczki mogły mieć kolor pomponu przy czapce, i ten "pasek" też mógł by być koloru pomponu.  Najbardziej mi się w nim nie podoba to, że nie ma uszu. Ten zestaw Elsy - z Boonie z gazetki (numer 01/15) który jest po 24 poziomie (wtedy przypomina Królową w wersji Boonie) bardzo ładnie by wyglądał. Szczegóły jak zawsze, nie zmieniły się.












W zestawie dla chłopców prawie nic się nie zmieniło oprócz fryzury i ubrania, więc ocenię tylko te zmienione rzeczy. Fryzura bardzo ładna. Elegancka i zarazem prosta. A ta marynarka - jak u księcia. Może miał być w tym komplecie strój Hansa? (Również z Krainy Lodu). Komplety oceniam tak 7/10, więc jest dobrze.
Teraz "czy warto kupić?". Według mnie warto. Najbardziej (według mnie) na miesiąc. Dość duża suma Diamentów i StarCoins . Poza tym, 50 złoty na miesiąc to nie tak drogo. Bo tak mniej/więcej kupic trzy VIPy na tydzień STAR, to by wyszło mniej Diamentów i SC. Gdy wejdziecie w szczegóły, możecie zobaczyć, że grafy można dawać co dwie minuty, i codziennie dostaje się dwa Diamond (przez cały miesiąc byś uzbierał/-a 60 diamentów) i 40 SC (przez cały miesiąc było by ich 1200). Więc według mnie się dość opłaca, ale według mnie bezsensem jest kupowanie VIPa na rok albo 3 miesiące, bo zanim minie VIP może gra Wam się znudzić. PS Postanowiłam się podpisywać samo "Kicia", ponieważ "KiciaGaba" to mój nick na Słodki Flirt (to gra o głupiej nazwie).
Pozdrawiam,
~ Kicia

4 komentarze:

  1. Swietny grafik. :) nie przejmuj sie tymi glupimi komentarzami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecież to nie byłem ja! Kto śmiał się za mnie podać?
    ~Wkurzone kakao
    ~Tomek kca

    OdpowiedzUsuń
  3. To też nie ja ja pisałam tylko ze usuwasz moje komy ale to już stary temat ^^.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post!
    Nie przejmuj się tymi komami. :)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń