piątek, 9 stycznia 2015

Kto taam? ;3 + Serie + Takie plany i wgl.

Hey! ;3
Któż to?
Jestem nową redaktorką (na stałe, o ile kogoś nie wkurzę i stąd nie wylecę xDD).
Mój login to:
cynia3
Taa, pomysłowy. Bardzo.
Jeżeli chcecie możecie zaprosić mnie do znaj, mam miejsce dla około 40 osób, bo w weekend robiłam "porządki"
Gdy powitanie będzie na truskawkowym tle, to oznacza, że notka jest ode mnie.
Okej, może coś o mnie?

Mam na imię Klaudia. Przeżyłam już 9 wiosen (jestem chyba najmłodszą redaktorką na tym blogu ;-;), chodzę do czwartej klasy, bo zaczęłam szkołę rok wcześniej niż powinnam.
Możecie mi mówić po imieniu lub: Kokosek, Koko, Kaja.
Wszystko na "k". 
Jakby kogoś interesowało to mam ok. 1,53 cm wzrostu i ważę jakieś 37\38 kg (Skleroza Boli ^^)

Mam niby jakieś doświadczenie w blogowaniu, inaczej chyba bym się tu nie dostała. Piszę jeszcze na blogu Kathey. (Nie reklamuję go! c:) 
Blogować zaczęłam w maju 2014. Założyłam wtedy bloga, który został już usunięty z powodu:
- małej ilości wyświetleń,
- żadnych chętnych na redaktorów,
- braku czasu i chęci.
Ponownie wróciłam do tego dokładnie 20 lipca 2014, w dniu, kiedy Katheja przyjęła mnie na swojego bloga. *.* Umiem korzystać z SumoPaint'a, piZapa, PicMonkey

Dobrze się uczę, wpadła mi jedna pała (;c) z historii za "brak pracy domowej". Bla, bla, bla.
Na koniec semestru mam 5 (z wyjątkiem matmy - 6! <koffam matme ♥>). Klałydjo, nie tak szczegółowo. Mój ulubiony przedmiot to matematyka, a najmniej lubiany? TECHNIKA. Uczymy się na kartę rowerową, ugh.

Moje hobby to śpiewanie. Należę do katedralnego chóru Puerri et Puealle Cantores Plocenses, zawsze w ferie i w wakacje jeździmy na Warsztaty Muzyczne, np. 16 jadę do Poronina w góry ;) Drugim moim zainteresowaniem jest bloggowanie. Lubię to robić, czytać komentarze na temat moich postów i cieszyć się z "osiągnięć". Czasem pogram sobie na keyboard'zie. Umiem już:
- Sto lat!
- We wish you a Merry Christmas
- Cicha Noc
- Polish Folk Song
- My Darling Clementine

Trochę tego jest. Rysowanie też idzie mi w miarę dobrze.
Ostatnio zaczęłam robić coraz więcej bransoletek z gumeczek Loom Bands, to świetna zabawa! ;3 Nie, one nie są rakotwórcze. HELOŁ.

Słucham głównie popu, ale czasem rap też wpadnie mi w ucho. Zależy od tekstu. Moją ulubioną piosenką jest (na dzień dzisiejszy): Sztorm - Cleo (Donatana nie liczę, bo on gunwo robi xd). Kocham ♥  Ulubiona wokalistka to oczywiście Cleośka. Mam nawet płytę ;3

Moja przyjaciółka ma na imię Weronika. Jest rok starsza ode mnie.
Login: cynia107
Inwazja cynioch!!! ^^
Zawsze mogę na nią liczyć i pewnie teraz czyta tego posta, ciesząc się z mojego szczęścia. Bo ja jestem teraz szczęśliwa. I to bardzo, bardzo, bardzo. Co tutaj robi ktoś taki, jak ja? Kiedyś nawet nie śmiałam o tym pomyśleć c;

Co do mojego wyglądu, to ocenię się w skali od 1 do 10, a potem dam zdjęcie.
Oczy i włosy mam ładne, rzęsy długie. Nie lubię swojego nosa i oksów. Taa, noszę okulary. Jestem chyba dobrze zbudowana. Mua ocena sjebie: 7\10. Woow *.* Za wysoko!







Mój Isiek, jak był mały <3

Wyroby z gumek. Komu się podoba moja ręka? ^^
Teraz mam trochę więcej, bo to stare zdjęcie.













Znowu te brzydkie dziecko >.<

Mysio, mój drugi kociak =^.^=


Iśko, taki mój model.
Profeszjonal ta fotka, nie?








Boże, ile tego jest. Mam nadzieję, że nie popękały wam komputery\laptopy\komórki\tablety, czy co tam macie, po zobaczeniu mnie.

Mam trzy koty (wszystkie zwierzęta u babci), są to: Isiek, Mysio, Czekoladka.
Oraz dwa psy: Nini (West Hihland White terier) i Sunia (Mieszaniec).

Z natury jestem osobą miłą, uczynną i życzliwą, ale przykładem nie świecę. Potrafię strzelić focha x|  Jestę również tolerancyjna, grzeczna (no dobra, wcale nie), wierna, przyjacielska, ale mam też wady: złośliwa (zupełne przeciwieństwo siebie! Jak to?! Tylko gdy ktoś mnie wkurzy... Spoko.), wiecznie niezadowolona. Pesymistka, ale nie taka czystej krwi.

Uwaga, i na koniec, całą prawda o mnie:
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Pauza dla napięcia...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Lubię mydło!

Czy ja Was nie nudzę?! Skończ, Koko.
Napiszę Wam tylko serie, które mam zamiar prowadzić.

- TOP świata MSP >> tworzę look'i z 3 pierwszych stron TOP danego serweru. To wy wybieracie kraj!
- HOT or NOT >> jeżeli nie chcesz, abym prowadziła tą serię, bo jest to nudne - napisz!
- Loga od Kokosa >> Kisiel, jeśli się zgodzisz to będę ją prowadziła. Ty już robisz taką, więc nie wiem, czy mogę!
- Kokos >> coś w stylu "Ciastko" (u Banshee), "Śnieżynka". Jest kilka kategorii, np. Zdjęcie tygodnia, Piosenka tygodnia, MS tygodnia. Mam tylko wątpliwości, nie pamiętam, bo może ktoś już prowadzi tą serię na tym bloggosie.

Wybierzcie kraj do pierwszego posta "TOP świata MSP":
- Kanada
- Dania
- Niemcy

To już wszystko na dziś, mam nadzieję, że podobał Wam się ten post i zaakceptujecie mnie tutaj. Proszę o szczere komentarze, ale nie hejty!

Pozdrawiam,
KokoSowa\ Klaudia




















Galaxy w dżungli. Mądre, co? *u*




12 komentarzy:

  1. Heyo, nowa redaktorko! :3 Jesteś kopią mnie. Normalnie taka sama jak ja, tylko o rok młodsza. I świetne pomysły na serię. Wybieram kraj ... NIEMCY! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby bliźniaczki? Mamo, czy ja o czymś nie wiem? ;)
      XDD
      Dziękuję.
      Pozdr
      Kokos

      Usuń
  2. Ładne koty.Spoko pomysły na serie. Wybrałam Kanadę ( 1 z moich ulubionych krajów :) ) .
    Na MSP: dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  3. Cynia... Coś tak słyszałam ten nick/login/ksywkę XD Jeśli chodzi kraj, to wybieram Kanadę :3
    -Katapulta

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Tw posty! :)
    Niemcy!!

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  5. Terz lubie matematyke ale terz lubie informatyke dlamnie najgorszy przedmiot to polski masz tyle lat co ja ale wygladasz na starsza
    ~/doma13/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochasz koteły??? Już cie lubię! Fajny post, fajnie że zostajesz na stałe, fajne wszystko xd Ekran mi nie popękał, ładna jestes (bynajmniej ładniesza niż ja :))

    Pzdr

    - biscuit2002

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój Cynioch *-* Gratki jeszcze raz ♥ W sumie posta przeczytałam do połowy, podobnie napisałaś u Katheji xp Nie to, że narzekam c; Ale wiesz, częście zdjęć nie widziałam. Czyżby nowe? xp
    Ej, ja czem, żeby był Hod or Nod. A jeśli będzie to się zgłaszam. I wszystkie serie fajne.
    Do następnej wybieram Niemcy.
    Posdr ♥
    ~Manda, kckc ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś straaasznie młoda *-* Ja nie lubię Matematyki (choć mam 5 (wolę j.polski)) i Informatyki (4)! Najbardziej lubię W-F (jak wszyscy chłopcy).
    Oprócz wychowania fizycznego lubię też:
    J.Polski
    Plastyka
    Religia
    Muzyka
    J.Angielski
    Koteły XDD
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezus, wy nie wiecie jak siostra zakonna nam na religii truje xd
    Avokado/Tomek kca

    OdpowiedzUsuń