poniedziałek, 12 stycznia 2015

Rocznica bloga + plagiat! + PERFIDNA oszustka + 21 level = kto i jak pomógł + Milka2118. :3

Cześć!Tu Mika2118.
Z praktyczności, nie mam siły pisać tego "długiego" posta, ale w ciągu ostatniego weekend'u działo się...
Na dzisiaj mam do omówienia 5 tematów (w tytule posta kolejność).
Zacznijmy!

Apsik!
Sorry xd

A mianowicie...
WCZORAJ, TJ. 11 STYCZNIA
BLOG, NA KTÓRYM JESTEŚ,
OBCHODZIŁ 1 ROCZNICĘ!

Mamy już ponad 56 tysięcy wyświetleń (!). 
Według mnie, to BARDZO DOBRY wynik, jak na mijający rok.
Nie jest niesamowicie imponujący, ale uwierzcie, jak tu jestem, ten blog przeżył tyle wzlotów i upadków (chociażby długie przerwy w pisaniu), że głowa mała.
No to co WAM życzyć...
Abyśmy razem dotrwali kolejnego roku! :)

♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥

Może znacie "aferę" z niejaką Kasią Olsen [link do jej bloga - klik <]? ;)
Hahah, doszło do plagiatu!
Zostały skopiowane m.in. mój post ze świątecznymi look'ami - >KLIK do mojego posta<
Dzisiaj (poniedziałek) jak jestem na laptopie, nie mogę znaleźć jej posta z moimi look'ami, ale jestem z siebie dumna, bo w razie mam screen'y na telefonie. :3
Blogi, z których m.in. zostały skopiowane posty (bez linków, bo to nie reklama):
  • mspoczamikathey;
  • izabela221-msp;
  • emily-mccline-i-msp;
 Jeśli coś źle napisałam, przepraszam.
Jestem wkurzona, że pracowałam na posta, a ona, bo miała taki humorek, to sobie skopiowała. ;)

♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥

Był ktoś może aktywny w niedzielę o ok. 13?
To wiecie. że zostałam oszukana i okradnięta?
Hah, niby śmieszny żart.
Podałam swojej "miłej i wiernej" kuzynce hasło do Miki - myślałam, że będzie się nią opiekowała.
Wchodzę sobie w niedzielę na msp, a tu proszę.
Z uzbieranych sc na prezenty dla pomocników w wbijaniu level'a, nie mam NIC.
I teraz co mam powiedzieć?
Że nic się nie stało?
Ok, jest dobrze?
Chyba nie.
Zmieniłam hasło, email, wszystko, żeby NIE ODGADŁA.
Ja nie będę już taka wredna, i nie podam jej nick'u. ;)
Nie ma za co Wikusiu. :*
(jej imię)

♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥

Od piątku, próbowałam wbić nieszczęsny 21 level...
Udało się w sobotę. :3
Łapajcie screen'y:
[jest bez cenzury (bez skojarzeń! xd)]




^.^
Teraz mi brakuje 462 tysiące. ;__;

A kto zasługuje na prezenty?
  • Wariatkaaa=)
  • roki.13
  • Sasha55662
  • Klaudia Zatowka
  • zinta!
Jeszcze raz dziena. :))

♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥

Zacznijmy od niewinnego screen'a:


Do znajomych zaprasza mnie niejaka MiLka2118.
Tak patrzę...
"Kurde, mój nick!"
A z drugiej strony sobie myślę...
"Spodobał jej się, to sobie założyła takie konto".
Nie wiem co mam o tym myśleć...
Mam pewne podejrzenia, ale z racji tego, że nie wiem czy są prawdziwe, nie mogę Wam ich zdradzić.
Co prawda, gdy byłam kiedyś w "skate park'u" , to jakaś dziewczyna zamiast mówić do mnie Mika, pisała MiLka...
Ludzie, mamy w Polsce #dysmózgie!
(pozdro dla Dawida z mojej kl, który to wymyślił, a nawet nie wie, że go pozdrawiam :))

♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥

Okk, to tyle, bo na więcej nie mam czasu. ;x;
Idę się kłócić z Tolką! xd

Czołem!



7 komentarzy:

  1. Osz to! XDD
    Ps. Ola. Fb. Teraz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuzynka kuzynkę okradła ... To tragiczne! xD Dobra, jak coś, to możesz z mojego konta połowę powysyłać - i tak nie korzystam z niego, bo mi się wyłącza komp, gdy na niego wejdę, a te 10 tyś, nie będą mi w sejfie wciąż gniły. Heh, jaka ja rozrzutna jestem ... XP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chcę! XD I tak wiem ze mi nie dasz. Ale co tam. Co tam. No co tam. LEL
      ~Mangoo

      Usuń
  3. Nie powinno się tak robić! I gratulacje ,bo masz 21 lvl! Brawo!!
    ~ dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  4. Ola, kiedy ogłoszenie, która z redaktorek zostaje na blogu, ja się pytam ?! x3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję 21 lvl'a!! :)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  6. Graty Olu :B
    PS. TEN LOOK JEST LADNY :@ ♥
    ~ Tola o której wszyscy zapomnieli :')

    OdpowiedzUsuń