czwartek, 15 stycznia 2015

Odchodzę.

Cześć. Od razu uprzedzam, że to ja Sandra. Żadna dobra redaktorka nie odchodzi. Spokojnie. Powód jest taki, że opuściłam się w nauce. Moje niektóre posty nie miały sensu nawet...
Dziękuję za każdy komentarz za to, że dostałam się tutaj na okres próbny.
Marta ma posta w roboczych. Pragnę Ci podziękować. Także innym redaktorkom tego bloga.
Dziękuję za wszystko.
Za to, że mnie tutaj ciepło przyjęliście. Za to, że pisaliście swoje opinie w komentarzach i każdą drobnostkę mogłam poprawiać.
Odchodzę, kończę.
Trochę nadużyłam słowa ''Dziękuję''

5 komentarzy:

  1. Szkoda. ~ dzwoneczek011 Życzę Ci dobrych ocen!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. To dobrze, ale się cieszę! Hahaha

    OdpowiedzUsuń
  3. A idź Ty :c Jak możesz? Blee Sandra, nie ładnie tak :cc Smutam ;-;
    ~Manda

    OdpowiedzUsuń
  4. Sandra :c
    SZKODA ;'(
    ALE MIMO WSZYSTKO ZYCZE DOBRYCH OCEN :'(

    OdpowiedzUsuń