poniedziałek, 5 stycznia 2015

Jedziemy z nową serią! ''Wejdź do sklepu zrób look na ślepo!'' #1

Cześć! Pytałam się Was, którą serię prowadzić. Zdecydowaliście, że ma to być : Wejdź do sklepu zrób look na ślepo!
A więc zaczynajmy.
Pierwsza strona :
Dobra zamykam oczy i losuje ;x
Co wylosowałam?
Creepersy. Kocham robić z nimi looki ♥
Efekt pracy :
Ten look chyba się Wam nie do końca spodoba. Taki jest mój gust.
1825 sc. Może trochę drogo.
Moim zdaniem creepersy pasują do krótkich spodenek i takiej bluzeczki.
Kolory zlewają się ze sobą tylko włosy zrobiłam na blond. 
Paleta :
Inne wersje kolorystyczne :
(Przepraszam za zamknięte oczy)
Fiolet. Bardzo mi się podoba tylko, że te oczy wszystko popsuły.
Paleta :
Druga wersja kolorystyczna :
Chciałam uzyskać taki efekt i się udało sbdsbdhsbdssdb *-*
Wyszedł taki niebieski - morski.
Chyba najlepsza wersja kolorystyczna to jest ta.
Paleta :
A teraz to na co wszyscy czekali.
Skład looku :

Mistrz painta. Mam ochotę się popłakać ze śmiechu.
Teraz czas na drugi look!
Tym razem moja myszka natrafiła na róg.
Dobra.
Do roboty.
Maaj Litee Ponyy.
Znowu zamknięte oczy...
Pomyślałam, że skoro na MSP mamy konkurs o kucykach zrobię look słodkiej dziewczynki-kucyka.
Od razu wiedziałam, że muszę tu napchać różowego.
Innych wersji kolorystycznych nie robię bo strój straciłby swój urok.
Paleta :
Wszystkie ubrania są z nowego konkursu więc nie będę robiła składu looku.
#Jestemleniem
Co ma ręka wylosuje...
SPODENKI DLA VIP
Wowoow w końcu zrobię look z czymś dla VIP.
Biały rzyciem (błąd ortograficzny został zrobiony specjalnie)
Cena wynosi 1725 sc. Jeżeli macie włosy to będzie 1175 sc.
A jak nie macie włosów a macie buty to cena będzie wynosić 1350 sc.
Aczkolwiek jeśli macie już buty i włosy to zapłacicie tylko 800 sc.
TAK POKRĘCIŁAM WIEM.
Jak ktoś to zrozumie to wręczę Oscara.
Chyba każdy wie gdzie mamy biały. A kolor włosów podawałam we wcześniejszych paletach.
Inne wersje kolorystyczne :
Zaliczyć to do zielonego czy limonkowego? Nie wiem.
Ten kolor bardzo mi się spodobał i chyba będę go częściej używała w lookach,
Paleta :
Druga wersja kolorystyczna :
Leciutki róż. Pasuje do tych ubrań,
Paleta :
Zrobiłam wszystko co powinnam w tej serii.
Mam nadzieję, że chociaż jeden look się Wam spodobał bo ja się zmęczyłam robiąc te wszystkie screeny i pisząc.
Długość posta jest chyba zadowalająca.
Być może dzisiaj ukaże się czwarta część ''Czy rozpoznasz redaktora?''
Taka mała prośba do Was. Ja już nie mam sił sprawdzić posta czy są błędy. Jak je znajdziecie napiszcie w komentarzu a ja je poprawię.




















6 komentarzy:

  1. Świetne ! A ja akurat szukałam limonkowego.i nie znalazłam :/ Śliczne looki <3 Mogła bym kupić ten pierwszy ?
    ~Carpentiernatorka [namber łan]

    OdpowiedzUsuń
  2. Looki ładne, chociaż nie podoba mi się ten drugi ;/ Dla mnie zbyt #różoffy (#hasztagzawszespoko:B). Najładniejszy trzeci, przynajmniej dla mnie xp
    Pierwszy też ładny, ale nie tak bardzo jak trzeci B)
    Posdr ♥
    ~Manda (Tfa Wróżka Luna :B)

    OdpowiedzUsuń
  3. Look'i ładne, choć 2 za bardzo różowy. :)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ble ten drugi look jest okropny :p fuuj taki cały różofffy. nie hejt moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezbyt podobają mi się looki. Są mało oryginalne (nie hejt - moje zdanie) Kolorki są ladne, ale wszystko się zlewa. Nie podobają mi się.
    Pozdrawiam
    Klaudia/Żelek

    OdpowiedzUsuń