piątek, 2 stycznia 2015

Post powitalny

Hay, tu nowa redaktorka - 3kicia30. Powiem coś o sobie - mam na imię Gabrysia i mam 10 i pół lat (nie, nie żartuję ;-;). Chodzę do 4 klasy podstawówki. Mam siostrę, która też gra na MSP pod nick'iem xMalinkaaax. Prosiłam bym o pomóc w levelu siostry ;D. To tyle o mnie.
Na MovieStarPlanet gram od lipca 2014, a nie od stycznia 1900 któregoś, jak jest w księdze mojej napisane (ach, ci modzi ...). Post taki krótki, bo pierwszy. Oto ekran gry, czego na pewno się nie spodziewałeś/aś.:
















Mój majątek nie zasłoniony - wiem. Ale myślę, że nie będziecie spamować mi pytaniami typu "Dasz coś z l.ż.?" albo "Dasz pozdro?" bo bloknę na jakiś miesiąc, bo aż taka okrutna nie jestem.
Loga nie ma, w następnym poście będzie. A pro po (razem czy oddzielnie? .-.) następnego postu - będzie na temat karty podarunkowej. Ceny, prezenty wraz z nią, czy warto kupić czy nie, itp.
Pozdrawiam,
~3kicia30
PS W konkursie "Czy rozpoznasz redaktora?" niech moja odpowiedź NIE BĘDZIE brana pod uwagę, bo pisałam wtedy, gdy nie byłam redaktorką.

6 komentarzy:

  1. Miło będzie się czytać twoje posty :)
    Ale mam jedną uwagę: dopatrzyłam się kilku literówek/braku polskich znaków. Jeśli zauważysz, popraw :) to taka uwaga, na przyszłość.
    Żeleq/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za poprawę. :3 Ja piszę na szybko, bo komputer ma swój limit, i gdy go się przekroczy - automatycznie się wyłącza. To teraz poprawię, jeszcze raz dzięki. :)

      Usuń
  2. HEEEJ :*****
    MILUSIOOO <3

    Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj!Ładna movi :).
    Na msp : dzwoneczek011.

    OdpowiedzUsuń