sobota, 24 stycznia 2015

Przykra wiadomość +BONUSY!

Hejka!
Tu Wizzy. Dziś przychodzę do Was z bardzo przykrą wiadomością. Wczoraj wieczorem tak sobie pomyślałam: ,,Kurde, po co mi MSP, jak i tak mam znajomych?''. No właśnie. Domyślacie się?
ODCHODZĘ DZIŚ (24.01.2015) ZARAZ PO OPUBLIKOWANIU TEGO POSTA NIE MA MNIE W ZAŁODZE. KONIEC Z MSP.

Posty dziewczyn, będe czytać! Komentować, również. ♥ Chcę każdej dla mnie ważnej osobie tu podziękować. ♥

Milka - Moje kochane. ♥ Strasznie Cię lubie, nawet kocham. ♥ ily ♥ Będe mieć z Tobą kontakt (Skype.)
Olka (Mika2118) - Kabanosie mój zboczony. ♥ Pamiętam  nasze wspólne głupawki. Ojezusie były wspaniałe. ♥ Kocham ♥
Kisiel - Raw, dziękuje za to, że wogóle mnie tu przyjełaś. cc: Starsznie Cię, lubię. ♥
Katheja (♥) - NO MÓJ NOŁLAFIE ♥ Kocham CIĘ LOFF ♥ XX
Julson (Agnes331) - Nooo, moja pięknoto ♥ Kocham foeva ♥
Inde - MOJA ŻONA KOCHANA RAAW ♥ Kochaaaaaam x1000 cc:
Mandarynka - Mró, lubie Mandarynki. ccc: Ciebie to kocham, ale ćsi.
Zue - Moje kochanie ♥ Kocham ♥ Luv u ♥

TERAZ BONUSY!
Pierwszym bonusem są moje looki (WSZYSTKIE!)
1.
2. 
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.

27.
28.
29.
30.
31.
31 looków. ♥ OMG! Nie wiedziałam, że aż tyle się ich uzbiera. c: Początkowy look (Milka Girl) ♥ Wspomnienia. ♥ :')

BONUS nr 2 to 50 faktów o mnie. 

  1. Mam na imię Kasia. Pełne imię to Katarzyna
  2. Mam 11 lat
  3. Chodzę do 5 klasy szkoły podstawowej
  4. Moje drugie imię to Joanna (DŻOANA KRUPA 8) )
  5. Tańczę od ponad 5 lat
  6. Należę do 8 fandomów
  7. Prawdopodobnie 2 chłopaków się we mnie podkochuje. Ale ćsi! (Milka w tajemniczona)
  8. KOCHAM CZEKOLADE I MANDARYNKI ♥
  9. Moją ulubioną marką ubraniową jest H&M, Zara i Mango. ♥
  10. Kocham swoje Conversy c:
  11. Urodziny mam 25.09 ;o
  12. Mieszkam w Warszawie. cc:
  13. Kocham swoją klasę. Mru. ♥
  14. Jestem blondynką z dużymi pasemkami brunetki. XD
  15. Mam niebieskie oczy. ._.
  16. NIE NAWDZIE SWOJEGO WYGLĄDU.
  17. Mam przywlekłą chorobę ucha prawego (Nie dosłuch, perlak.)
  18. Mój ulubiony kolor to liliowy. 
  19. Mam 4 letnią siostrę Maję.
  20. Lubie naleśniki
  21. Mój obecny telefon to Sony xPeria J. (NIE NAWIDZE TEGO TELEFONU SERIO)
  22. Często używam sarkazmu
  23. Ubieram się na biało i czarno w realu.
  24. Mam najlepszą przyjaciółkę pod słońcem. <3
  25. Kiedyś nagrywałam teledyski na YT.
  26. Kocham JDabrowsky'ego. Raw ♥
  27. Mam ,,Zniszcz Ten Dziennk''
  28. Kocham czytać. <33
  29. Mam psa. ;-;
  30. Lubie kabanosy. ♥
  31. COLA MOIM ŻYCIEM MRU ♥
  32. Mam skype. Nie podam. ^^
  33. Angielski jest supi. ♥  (Mam 4 + na koniec semestru. YHHHH ZŁA NA PANIĄ ZŁA)
  34. Mam średnią 4.45 XD
  35. Nie nawidze matmy. 
  36. JESTEM ZŁA NA MOJEGO HISTORYKA GRRRR.
  37. Milka jest moim psychologiem ♥
  38. Kocham MineCrafta
  39. Olka mym życiem ♥
  40. Sylwia Przybysz ♥ Raw
  41. KIEDYŚ BĘDE MIESZKAĆ W LEGNICY MÓWIE WAM (BĄDŹ W MIEŚCIE W KTÓRYM BĘDZIE MIESZKAĆ JAŚ ♥)
  42. Rysuję. Ale ćsi
  43. Mój pan od Muzyki uważa, że mam głos Anioła. ._. Gunwo prawda.
  44. Nigdy nie byłam na żadnym koncercie.
  45. IŚ najlepsza ♥
  46. Mam żone XD
  47. Jestem MEDUZOM (Kolonie ♥)
  48. Kiedy byłam mała kochałam Harrego Pottera (Nadal go kocham. Jestem Potterhead)
  49. Nie lubie szkolnych lektur. >.<
  50. Lubie herbate. 

To koniec. Yhh, tak trudno mi odejść. Serio. A więc?
Żegnajcie. :cccc 

WIZZY


PS: KOCHAM WAS WSZYSTKICH (NIE HEJTERÓW.)

11 komentarzy:

  1. Wizzy odchodzi ;cccccc
    Zawsze będę ciepło wspominać twoje posty, looki, poczucie humoru! ;c
    Każdemu kiedyś się niestety znudzi MSP.
    Masz urodziny tego samego dnia, co mój dziadek. XD
    Zapamiętam łatwo...
    Żegnaj :''''(
    Kokosowe mydło

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedobra Wizzy :cc Jak mogłaś, no wiesz Ty co :c
    Zapamiętam, to Twoje poczucie humoru.
    Szkoda :'(
    Naprawdę. :c
    #Manda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież, na MSP możemy sobie pogadać. C:
      Kc
      Kc
      <3
      ~.Wizzy kochająca Manda raw.

      Usuń
  3. Hej! Jestem 2 :( Nie odchodź ! A jak odejdziesz, to na zawsze Cię zapamiętam ! Żegnaj!

    OdpowiedzUsuń
  4. :C
    Ale i tak zawsze pozostaje nam Skype :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Łeeeee ;'( Najlepsza <3 Nie zapomne :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. Wizzy, kochanie :C
    Em Es Pe bez ciebie to nie to samo :(
    EJ, ZAMIESZKAJMY RAZEM W LEGNICY Z JASIEM, BĘDZIEMY SIĘ NIM WYMIENIAĆ XDD CZYTAJMY MU KSIĄŻKI, ADOPTUJMY MILION PIĘĆSET STO DZIEWIĘĆSET PSÓW I OGLADAJMY HARIEGO PORTJERA.
    Podaj Skype gdzieś :( Żebym cie mogła zatrzymać w serduszku :C Ooops, już to zrobiłam :**
    Kasia moja kochana. Na zawsze.
    ~Smjtna Anae :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie, Wizzy... Szkoda, że odchodzisz..

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne loki. Najbardziej podobał mi się 22. i 28. Też jestem Potterhead. :).
    I co mogę jeszcze napisać? Pa! Tak,nie za bardzo Cię znam. Prawie w ogóle ,a le pożegnanie się należy!
    ~ dzwoneczek011
    PS:Jaki dom w Hogwarcie najbardziej lubisz?Ja Gryffindor. ♥
    Wyczuwam w jednym loku HP.♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Eh. Płaczę, podasz mi na msp Skype? ~ Juls, Agnes331

    OdpowiedzUsuń