piątek, 16 stycznia 2015

Results | Informations | Q&A | KSLQ

[EDIT!!!!!! SANDRA ODESZLA, WIEC NA BLOGU ZOSTAJE GABI + POSTARAM SIE JEDNAK NAPISAC COS JUTRO W PODROZY Z AJPADA, BO BEDZIEMY JECHALI GRUBO PONAD 12 H (WLOCHY] , I TEN.]
Good... evening? Piszę to we wtorek o 22. Yhy.
Czołem.
Tu Marta. 
Dzisiaj WAŻNY post!
Najpierw chcę ogłosić wyniki konkursu na redaktora, które są trochę... hmm, spóźnione? Tak. Razem z Olą uznałyśmy, że ani jedna z nich nie zostanie na blogu. Dlaczego? Bo...
STAP.
Nie no dobra, żartuję. Sandra jak i Gabrysia (wreszcie się nauczyłam) zasługują na posadę na blogu, więc razem z Olą, zadecydowałyśmy, że zostajecie.
I wybaczcie za to na górze, ale mam dosyć odmienne (?) poczucie humoru. 
Dobra, wyniki mamy już za sobą, więc chciałabym coś ogłosić. Może większość z Was wie o tym, że mieszkam na Mazowszu, więc moje ferie zimowe zaczynają się 19 stycznia, a kończą 2 lutego. Chcę ogłosić wszem i wobec, iż w pierwszym tygodniu (19 - 26) nie będzie ode mnie postów, gdyż albowiem (nie, nie chcę się chwalić) wyjeżdżam na narty.
Następną informacją jest to, że od czasu do czasu będę robić Q&A, więc pod moimi postami możecie zadawać pytania.
+ film fanów. Dostałyśmy tylko 5 prac, więc przedłużamy termin wysłania do 3 lutego! Niech wszyscy wyślą swoje zdjęcia (twarz może być zasłoniona)! Maile na adres mika2118.msp@gmail.com!!!!!!
Ok, lecę się pakować, paaaa!
~KslBejbeKsl (nic tu nie ma)

1 komentarz: