wtorek, 6 stycznia 2015

Kisielowe Loga xD

Heii!~
Hyhy, tu Kisiel.
Nikt się tego nie spodziewał, tak wiem. xd
Wiem, że we wtorek nie powinnam pisać posta, blablabla...
LECZ dzisiaj jest Święto Trzech Króli, a ja siedzę w domu. ;d
Postanowiłam skorzystać z instrukcji Oli i nauczyć się robić loga. Przezroczyste, rzecz jasna. Tak się wciągnęłam, że obczaiłam już całego sumopainta. B)) Zrobiłam ok. 10 lóg, a teraz zaprezentuję Wam te najlepsze. Ach, zapomniałabym; robię serię z logami. Zgłaszajcie się w komentarzach, a ja w następnym poście postaram się pokazać ok. 3 - 4. Zobaczymy ile osób się zgłosi. 
Dobra, pokaz lóg czas zacząć!


To jest pierwsze zrobione przeze mnie logo. Szczerze, myślałam, że wyjdzie mi gorzej, a tak naprawdę nie jest źle. Może ten cień pod ławką wyszedł trochę dziwnie, ale i tak jest ok. I te tabliczki czekolady w tle. ♥ Aww...
Za krótki opis.
Co mam jeszcze napisać? ;d
Aha, oceniam go na 7/10. Chyba sprawiedliwa ocena, co?


To logo jest dla czytelniczki naszego bloga, którą gorąco pozdrawiam! No dobra, logo nie powala, ale jest takie mega słodkie, i te serduszka. ♥ Trochę ucięłam włosy, ale inaczej napis się nie mieścił. Jest zdecydowanie gorsze od pierwszego.  Takie puste... No, ale przynajmniej się starałam, xD
To logo oceniam na 5/10. Wiem, jestem surowa. ^.^


Awwww... ^.^ Zakochałam się, serio. Takie groźne i w ogóle. xDD Nie no, świetne. Kierowałam się takim zdjęciem więźnia (lel?), a wyszło jak zdjęcie z lat 70'. :D I ten napis. ♥ Cudowne, zdecydowanie najlepsze logo, jakie udało mi się zrobić! 
Ocena 10/10, SIE WIE. B)


Hihi, dla sis. 
W tle m&msy. ♥ I ta czcionka... Czyż nie jest słodkie? Wykonanie niby banalne, ale w sumie nieźle się napracowałam. 
Ocena 7/10.


Śliczne. Również dla czytelniczki. ♥ Jest takie delikatne i dobroduszne. Zupełne przeciwieństwo tego na górze. Masz tak dużo animacji, że trudno było mi wybrać! Naprawdę mi się podoba, jest w moim stylu. 
Ocena 10/10.


Jeszcze jedno dla Violletty (Oli), ponieważ tamto było takie sobie. :) Chciałam spróbować zrobić logo bez tej otoczki przy ms, tak jak w innych logach. I padło akurat na Ciebie. Nie zwracajcie uwagi na te kreski na dole. xD Szczerze mówiąc, wyszło świetnie. ♥ Mam nadzieję, że i Tobie się spodoba. :))))

Na dziś to tyle, przypominam o filmie fanów! Zdjęcia wysyłacie do Oli, na email Mika2118@gmail.com, do 10 stycznia! 

Piszcie, które logo najbardziej Wam się spodobało i jeśli chcecie, żebym zrobiła też Wam, piszcie w komentarzach jakie, z czym  itd. 

~ Kisieeeeeeeeeeel :)

11 komentarzy:

  1. Jakie piękne ♥ Dziękuje♥ no oczywiście najbardziej podobają mi się moje loga haha..♥♥
    Pozdrawiam
    ~12345Violletta12345

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak narazie otrzymalam 3 zdj ;x;
    Od cb, Wizzy i mojeee ;// :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie dziewczyna pisala, czy moze byc z filtrem, i powiedziala, ze niedlugo wysle. Uda sie, zobaczysz. A jak nie, to przedluzymy termin. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne loga!
    Mogłabym?
    Sama wybierz motyw, look itd.! :)
    Na MSP jestem Keyleen
    Żelek\

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabym logo? :3 ~ Juls, Agnes331 ( Agnes to moja nazwa, z resztą masz mnie w znaj )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i logo z moim lookiem co mam na sb można? :3

      Usuń
  6. Wszystkie śliczne! Mogłabym logo?

    - biscuit2002

    OdpowiedzUsuń
  7. Loga śliczne! *.*
    Mogłabym?
    Chciałabym takie mroczne. ツ

    ~monia(000)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne loga! Dzięki za logo ze mną :).
    Mój nick na msp : dzwoneczek011 .

    OdpowiedzUsuń