sobota, 3 stycznia 2015

"Queen of Classic" + niespodzianka | KisieleeeQ

Cześć, co u Was? 
Ja właśnie dostaję zawału. Przekroczyliście 50 K wejść. Boże, nawet nie wiem, jak mam Wam dziękować, no. 
[...]
Dobra, wiem. Nikogo to nie obchodzi.
Dzisiaj zaprezentuję Wam look pt. "Queen of Classic", czyli Królowa Klasyki.
Oto on:


Zakochałam się. Serio. ♥
Może nie do końca pasuje do obecnego klimatu, powiedziałabym, że jest jesienno -wiosenny.
Bluzka i sweter są takie śliczne. ghcvtrxf ♥
Chyba z pół godziny szukałam spodni i wreszcie natrafiłam na te. Ich "obniżony krok" (lel? xdd) sprawia, że look jest taki hipsterski. Hahaha, what? Włosów nie kupowałam (miałam je już), bo uważam, iż dosyć fajnie prezentują się z całym strojem. A te buty lepsze niż creepersy. ♥

Dobra, skład. LECIMY:


Oczywiście bez unikatów i eyelinera, look składa się tylko z czterech rzeczy. 
Włosy - Merbraid (600 sc)
Buty - School Right (500 sc)
Góra (bluzka, sweter) - Chill Out (1450 sc, tak wiem. Kosmiczna cena xd)
Spodnie - Fruity Fun (400 sc)
Komplet mogą zakupić użytkownicy, nieposiadający Vipa (tak jak ja huehue)
A cena wynosi 2950 sc. Rzecz jasna, gdyby bluzkę i sweter zamienić jakimś zwykłym T-shirtem, look kosztowałby pewnie połowę oryginalnej ceny. Ale musicie przyznać, że z jakąkolwiek inną górą, komplet byłby po prostu zwyczajny. 

Nie będę pokazywać kolorystyki, bo kolory są raczej klasyczne, i myślę, że większość z Was będzie umiało znaleźć je na palecie kolorów. 

Inne wersje kolorystyczne nie wyglądają tak ładnie, jak oryginał, ale są ok.

1 WERSJA KOLORYSTYCZNA

  
Tutaj widzimy takie a'la "PLASTIK IS FANTASTIK", ale sądzę, że udało mi się złagodzić takie wrażenie, łącząc róż z ciemną zielenią. 
A tak szczerze?
Ble. 
Nie podoba mi się. Jest taki brzydki, no. xccc

2 WERSJA KOLORYSTYCZNA


Hmm, to jest spoko. Biel, brąz i turkus. Coś mi tutaj nie pasuje, ale jest na pewno lepsze niż poprzednie. Podoba mi się połączenie białej bluzki z białym swetrem. Serio. Fajnie to wygląda.

3 WERSJA KOLORYSTYCZNA


Chyba równe z oryginałem. Naprawdę, śliczne. Ten malinowy kolor z czernią tak ślicznie się prezentują. *.* Podoba mi się to "ombre" we włosach. 

SESJA


Look nie zawiera jakiś szczególnych błędów, może jedynie spodnie gdzieś odstają. 

Dobra, look mamy za sobą, a teraz niespodzianka. 
DO 10 STYCZNIA (TEGO ROKU) MACIE CZAS, ABY WYSŁAĆ NAM ZDJĘCIA DO FILMU FANÓW. TYLKO ZDJĘCIA. MOŻECIE TRZYMAĆ PRZED SOBĄ KARTKĘ Z NAPISEM 'KISIELEEEQ-I-MSP.BLOGSPOT KOCHAM WAS", NIE WIEM NO. CO TAM CHCECIE. 
AHA, MAIL. ZDJĘCIA WYSYŁACIE POD ADRES (MAILOWY) mika2118.msp@gmail.com. 
FILM FANÓW POJAWI SIĘ NA BLOGU W ROCZNICĘ, TJ. 11 STYCZNIA. PROSZĘ RÓWNIEŻ REDAKTORÓW O SWOJE ZDJĘCIA NA TEN SAM EMAIL. NA SWOICH ZDJĘCIACH NAPISZCIE WASZE NICKI Z MSP. LICZĘ NA WAS. ♥

Kisiel

16 komentarzy:

  1. Już tworzę kartkę. ^^
    Look um Śliczny 8))
    ~ Wizzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Super look. Warty swojej ceny. ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka ode mnie wraz ze zdjęciem będzie THE BEST! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A muszę pokazać swoją mordkę? :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ok :3
      Bo wiesz, nie lubię pokazywać mojej tffarzy w internecie c:

      Usuń
    2. Albo wiem: na moją tffarz dam jakiegoś mema ^^

      Usuń
  6. A ja będąc na okresie prób. też mam kartkę wysłać?
    ~Sandra

    OdpowiedzUsuń
  7. Kisiel, podasz mi swojego maila? Mam sprawę *.*
    Pozdrawiam
    Żelek

    OdpowiedzUsuń
  8. Look bardzo ładny! *.*

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń