poniedziałek, 5 stycznia 2015

Zmiany na Kanadyjskim MSP

Cześć. Nie jestem dziś w humorze, po przeczytaniu złośliwych komentarzy do po przedniego posta. W dodatku musiałam wstać o szóstej rano, bo musiałam sprzątać, i do tej godziny która jest - nie jadłam NIC. Ażeby był to najgorszy dzień w czasie ferii świątecznych, to przecięłam sobie nogę. Dobra, czas na post, nie będę się wyżalać w całym wpisie.
Gdy weszłam na Kanadyjskie MSP (ponieważ tam są najwcześniej nowości) zobaczyłam wpis na forum. O jakiejś szkole.
(Kliknij, aby powiększyć)
















Spróbuję Wam wytłumaczyć, bo tłumacz niestworzone rzeczy wymyśla, ale nie mogę obiecać, że będzie profesjonalnie. 
Cześć movie stars,
Czy lubicie chodzić z przyjaciółmi do szkoły w ferie?
Wejdź do nowej szkoły My School. To szkoła na MovieStarPlanet.
Wprowadź imię do swoje imię do szkoły, a będziesz mógł wchodzić do niej z przyjaciółmi.
Użytkownicy nie muszą chodzić do Twojej szkoły, jeżeli potrzebujesz pomocy chodź do szkoły i zapytaj się przyjaciół w szkole MSP! To dobry sposób, aby zostać w kontakcie w czasie wakacji.
Mamy nadzieję, że będziecie dobrze się bawić będąc w kontakcie ze znajomymi!
Załoga MSP.

Może źle przetłumaczyłam, ale nie znam się na angielskim, a poza tym połowy wyrazów nie znałam, ale powstały jakoś zdania. Niestety, nie mogę znaleźć tej szkoły, ale pewnie fajna. Mam nadzieję, że zmiana szybko wejdzie na polskie MSP, bo nie mogą się doczekać. Możecie Wy poszukać i zwiedzać szkołę. Ja niestety nie mam takiej możliwości, bo gdy wchodzę na MSP (i inne gierki) wyłącza mi się komputer. Moderatorzy bardzo zaskoczyli Nas tą szkołą.
Miałam nadzieję, że na oficjalnej stronie MovieStarPlanet na FaceBook'u będzie coś o tej szkole.
To tyle,
Pozdrawiam!
~ Kicia

7 komentarzy:

  1. Jak bd to na polskim to nasza zaloga wszystkich redaktorow moze byc w jednej szkole co? ^^ ^O^

    Mika2118
    ~Kab

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taq!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(Spokojnie Milka).
      To świetny pomysł Olu!
      Kiciu, według mnie, bardzo dobrze znasz angielski xddd

      Usuń
    2. Tak tak tak !!!!! Hihi, ok. Duzy popcorn nie byl dobrym pomyslem. xdd

      Usuń
    3. Eheehe. Nie jestem redaktorką tego bloga, ale BĘDĘ MOGŁA Z WAMI XDDD?
      Przepraszam za jakieś błędy, telefon.

      Usuń
  2. co???Dziwny pomysł...Szkoła na msp???No ok ale troche ci nie wierze ,,Kiciu"

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiany mogą być fajne, ale narazie nie rozumiem za bardzo o co chodzi.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe czy będzie to fajne.
    login : dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń