sobota, 24 stycznia 2015

MSP w moim pokoju! - 3 i 4 część!

Witam, Internet mi już powrócił, więc mogę pisać posty. Wizzy odeszła, a takie fajne były jej posty *chlip*. Ale każdemu się kiedyś MSP znudzi, taka prawda.
Mam prośbę - zgłaszajcie się do mojego konkursu! Od wstawienia postu z konkursem NIKT mi na e-maila nie wysłał pracy.
Dobra, czas na serię. Dzisiaj będzie wyjątkowa. W tym wpisie będzie ... przepis! Tak, taki karnawałowy. Na jedną osobę. Oto przepis (aby nie było wątpliwości - sama wymyśliłam):
A'la mandarynki z bitą śmietaną
Składniki:
Bita śmietana (bez niej wszystko straciło by smak!)
5 mandarynek
Dodatki, tj.: ciastka, posypka, czekoladki, sos truskawkowy.
Co innego?:
Deska do krojenia
Salaterka
Łyżeczka deserowa
Przygotowanie:
1. Myjemy mandarynki, po czym je obieramy, rozrywamy na części i wrzucamy do salaterki.
2. Dodajemy bitą śmietanę. Można dużo albo mało. Jeżeli dasz duże mandarynki, to daj więcej śmietany - lepiej będzie smakowało.
3. Najlepsza część - dodawanie dodatków! Nalej sosu truskawkowego, posyp posypkę, dorzuć ciastek, czekoladek. Co chcesz! c;
GOTOWE!
Jeżeli lubicie owocki, to na pewno będzie Wam smakować! 
Nie jest o to MSP, więc postanowiłam dwie części w jednej serii zrobić. Drugą rzeczą, którą zrobimy, są (także karnawałowe) słomki do napojów! Na pewno znudziły Wam się zwykłe, dwukolorowe słomki, prawda? Teraz możesz prosto zrobić takie MSP-owe!
Co przygotować?:
Słomki zwykłe
Obrazki/rysunki MS (małe!)
Cienka tekturka
  Kartka (biała lub kolorowa)
Przygotowanie:
1. Zrób tekturowe kółka - tyle, ile będziesz chciała zrobić słomek. Zrób też tyle samo kółek z kartki.
2. Wytnij z obrazku/rysunku MS'es [#MajIngliszIsSuper] i przyklej je na KARTKOWE kółka.
3. Teraz trochę się komplikuje: Pod jedną część słomki






























Wklejamy tekturkę (to kółeczko), a na drugą - kartkę z MS (to kółeczko) i powtarzamy tą operacją ile się chce. Dobra, pokażę, jak POWINNO to wyglądać, bo jak zwykle musiałam coś pochrzanić, i zepsułam czytnik (nie pytajcie się, jak ...):














Dobra, ja już kończę.
Bye! :3
~ Kicia

6 komentarzy:

  1. Dziękuje za takie miłe słowa. :')
    Fajny post. C:
    ~ Wizzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pomysły . Chciałabym spróbować tego deseru! :)
    ~ dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zrób! :3 Jeżeli nie masz mandarynek, mogą być pomarańcze, jabłka, gruszki, itp. :D

      Usuń
    2. Wypróbowałam (nie sama) ten przepis.Mi smakuje.Miałam mandarynki,bitą śmietanę i polewę toffi. :)
      ~ dzwoneczek011

      Usuń