poniedziałek, 26 stycznia 2015

Massssakra! + trochę o mnie ♥

Ciao, tu Kisiel.
Wczoraj ok. 20 wróciłam do domu. We Włoszech było super. Tyle śniegu, pizzy, spaghetti i czekolady... 
No ale niestety podczas mojej nieobecności na blogu stało się sporo rzeczy. Niekoniecznie dobrych. Fala hejtów na temat ocen Klaudii. Sami wiecie. Nie drążmy tego tematu. Ola włączyła moderowanie komentarzy i Kasia została trzecią administratorką. Pojawiło się jeszcze więcej hejtów. I kłótni. STOP.
Nie zgadzam się na moderowanie komentarzy tutaj. Ok, może czasem przewinie się jakiś hejt. Albo tona hejtów. Ale serio? Ktoś napisał Ci "omg ale się chwalisz ocenami omg jak tak można", to już trzeba robić awanturę, że anonimy są złe, nie powinny żyć itp.? Ok. Wiem, było gorzej. Te hejty były przykre, ale moderacja komentarzy sprawiła jeszcze większe napięcie anonimów i nie tylko. Przecież dzięki hejterom się wybijamy. Jesteśmy silniejsi. Widzieliście jakiś blog, który zdobywał same pozytywne opinie? Ja nie. Wiem, że Ola chciała dobrze, wiem też, że niektóre komentarze były na prawdę przykre. Wiem, wy robicie jedno, a ja drugie. To nie jest ok. Nie mogę tak bezczynnie siedzieć i patrzeć, jak mój blog, coś, co ja stworzyłam, tak po prostu się rozpada. Niszczy. Skończmy z tym. Nie przejmujmy się hejtami, albo może na odwrót. Przejmujmy się nimi. 
Eh, mam też jedną prośbę. Szczególnie do Gabrysi. Nie pisz postów, że dziś nie napiszesz posta, bo się źle czujesz, masz naukę, czy coś. Nie potrzebuję tłumaczeń. Ok, nie pisz posta. Nie zabiję Cię w nocy różowym nożem (hahaha, takie śmieszne). I po raz kolejny proszę wszystkich, żeby nie przeklinali. 
Dobra. Kazanie macie już za sobą. 
Druga normalna część posta się kłania.
Postanowiłam, że zrobię Q&A (kłeszczyns end ansłers jkbc) o mnie, żebyście trochę lepiej mnie poznali. Zaczynamy!

1. Dlaczego blogujesz? Co w tym lubisz?
W sumie, to nie wiem. Kiedyś zaczęłam, wkręciłam się i tak zostało. Myślę, że przede wszystkim lubię w tym to, że mogę podzielić się moimi myślami z innymi.

2. Dlaczego taka, a nie inna, tematyka bloga?
Sama czasem zadaję sobie to pytanie. Wydaje mi się, że dlatego, iż kiedy zakładałam tego bloga, była moda na MovieStarPlanet. Ja też w to grałam, dlatego zdecydowałam się na pisanie właśnie o tej grze na mojej stronie. Czasem tego żałuję, a czasem cieszę się, że dzięki temy poznałam tych wspaniałych ludzi. ♥

3. Czym się interesujesz? Czy kolekcjonujesz coś?
Interesuję się muzyką, pisaniem i językiem Francuskim oraz wszystkim, co się z nim wiąże. Czy coś kolekcjonuję? Książki się liczą?


4. Czy masz zwierzątko domowe? Jeśli tak - jak się wabi?
Mam suczkę, owczarka niemieckiego, która nazywa się Bora.

5. Czy uprawiasz (regularnie) jakiś sport?
Kiedyś trenowałam karate i biegi, ale teraz nie mogę tego robić regularnie. Jedynie czytanie książek.

6. Co lubisz robić w swoim wolnym czasie?
Czytać, pisać, słuchać muzyki, malować, spotykać się z przyjaciółmi i spać.

7. Jakiej muzyki słuchasz? Jaki jest Twój ulubiony artysta/zespół?
Nie znam się na gatunkach muzyki, więc powiedzmy, że słucham wszystkiego oprócz rapu, a moi ulubieni artyści to:
Katy Perry ♥♥♥♥♥
Taylor Swift ♥♥♥♥
Ed Sheeran ♥♥♥
Ellie Goulding ♥♥
Indila ♥

8. Wolisz oglądać filmy czy czytać książki? Dlaczego?
Książki forever. Coś dodać?

9. Do której klasy teraz uczęszczasz?
Do piątej klasy szkoły podstawowej.

10. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Pisarką, architektem, albo redaktorem/dziennikarzem.

11. Jakie zwierzęta lubisz?
Psy, sowy, konie i koty. ^^

12. Z jakim zwięciem się utożsamiasz?
Z sową.

13. Chciałabyś być jakimś zwierzęciem?
Nie. Chyba zostanę przy człowieku.

14. Jakie książki lubisz? Masz swoje ulubione?
"Zapytać się książkoholika, jaka jest jego ulubiona książka, to tak jakby zapytać matkę, które dziecko kocha najbardziej". Ale ostatecznie cała saga "Rywalek".

15. Jakie filmy lubisz?
"Paddington", "Kubuś Puchatek" i "Harry Potter", "Czarownica", "Noc w Muzeum".

16. Masz ulubionego aktora/aktorkę? Za co ich lubisz?
Angelina Jolie (już nie jest aktorką, ale co tam :ccc) i Johnny Depp. Są świetni w każdym wcieleniu. ♥

17. Lubisz poduszki?
Lubię, naturalnie.

18.  Masz jakieś pluszaki?
To wystarczy?


19. Jak wygląda Twój pokój?
A tak. *przepraszam za bałagan*

20. Jak masz na drugie imię?
Laura.

21. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Na obecną chwilę, spotkać się z Olą. ♥

Na dzisiaj to koniec. Przepraszam za tą całą awanturę..
Do zobaczenia!


Ps. Tak, kontynuuję serię z logami. Myślę, że następne ukażą się jakoś pod koniec tygodnia. Wybrałam już osoby.



17 komentarzy:

  1. OMYGY, DRUGA?!?!?!? Jkbc. to nie na moje życzenie komki są moderowane, bardzo mądry wykład Kiślu. Ale masz ładny pokój! *o* Moimi ulubionymi piosenkarkami są Katy, Ellie, Indila i Tay! Boże, jakie my podobne!
    Pozdrawiam,
    Kokos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. <33333
      A jedziesz na koncert Katy do Krakowa? c:

      Usuń
  2. OMGFF ^.^
    ja też chciałabym Cb poznac tak od rl'a :c

    ~OlciaZAnonima
    TAK JA TAKA MONDRA, KTUREJ NIE CHCE SIE LOGOWAC I OD NOWA PISAC KOMENTASZA
    lel

    Massssakra.
    Lece cos robic

    posdraffiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię czytać książki. Śliczny masz pokój. Bardzo lubię imię Laura. (Heh, ja mieszkam w Krakowie) :) .
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje i zazdroszcze. Krakow to piekne miasto. ♥

      Ksl

      Usuń
    2. ♥Dzięki.Lubię swoje miasto.To co wpadasz?:)
      ~ dzwoneczek011

      Usuń
  4. Zastosuję się do tego, co napisałaś szczególnie do mnie. Heh, tak... Fajny pokój. Mieszkasz na poddaszu? Zauważyłam takie cuś, co jest na poddaszach ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry wykład Marto, ja nie przepadam za tą całą Gabrysią, to moje zdanie i pewnie polecą na mnie hejty. Dlaczego jej nie lubię? Piszę często o niczym oraz miesza się w nie swoje sprawy, tak wyczuwam przezwiska. No i? Przykro mi ale niestety tak jest. Bardzo fajnje odpowiadasz :) Czekam na kolejną część. ~ Juls, Agnes331

    OdpowiedzUsuń
  6. Kto to jest Gabrysia *lol*
    Czytam tego bloga od niedawna xd
    Ej Kisielku.. :C Bo ten mam pytanie. Kiedy dostałam się do jakiegoś etapu na reda na bl Abi ktoś pisał, żebym, zacytuję, spierdalala, podpisał/-a się KisieleeeQ. Pytanie brzmi: to ty? Nie Chciałabym żebyś mnie nie Lubiła bo ja jestem Tw fanka (postów) :((
    Ładny pokój. Dużo książek. Ja mam dwa regały po dwa rzędy, lol. Ostatnio oddawalam xd lol zue nie chwal się pff
    Pozdrawiam xd
    Anae aka Zue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra już wiem kto to Gabrysia x33

      Usuń
    2. To nie bylam ja. Rzadko czytam bloga Abieski, i w zyciu bym czegos takiego nie napisala!
      Dziekuje za te mile slowa. c:
      Wiekszosc ksiazek mam w garazu, bo do pokoju mi sie nie mieszcza. xd

      Pozdrawiam cieplo
      Kisiel

      Usuń
    3. Rozwialas moje podejrzenia, dzięki :*
      Haha, to jaki musi być garaż xd
      Psdr serdecznie
      Zue

      Usuń
    4. Rozwialas moje podejrzenia, dzięki :*
      Haha, to jaki musi być garaż xd
      Psdr serdecznie
      Zue

      Usuń