sobota, 3 stycznia 2015

Ogłoszenia, czyli wieeeele + ♥ What's your problem? It's good idea! - #LOOK

Cześć!
Tu Mika2118. TAAAK, TA KTÓRA ODESZŁA, ALE PISZE O MSP!!!
Może jeszcze raz?

Cześć! Tu Mika2118. Nie pisałam, bo "odeszłam". Tak trochę, bo odejść nie mogę. A czemu tak?
Życiee. Zacznijmy od przyjemniejszych rzeczy!


50K WYŚWIETLEEEEEEEEEŃ!!!!!!!!!!!!!!!

Kurde, ale to szybko minęło. ;') Tak sobie beztrosko wchodzę, a tu boom. Wooow, kurde. Nie wierze. O ile się nie mylę (sprawdzałam) to pierwszy post na tym blogu pojawił się 11 stycznia, więc i chyba wtedy jest 1 rocznica bloga. Nie wiem. Marta napisała, że 21 stycznia, dlatego mi się wszystko pomieszało.
A teraz; co było odpowiedzią na pytanie z mini konkursu? 1 ROCZNICA BLOGA! Nikt nie wiedział. ;-; Trudno. Aleee...
...fajni jesteście. xd Szykuje coś dla Was. CZEKAJCIE!!

Teraz całkiem z innej beczki. Liczę teraz na Was.


Pomoglibyście? 76 tysięcy z jakichś 400k... To jaak? (:

Mam pytanie: KTO Z WAS SŁYSZAŁ, ŻE MA BYĆ NOC HAKERÓW? :o


Kolejna naiwna, a za nią miliony innych naiwnych użytkowników...

Może tak teraz look? xd


Jakby co, wiem, że można pobrać screen look'a..

Robiłam go, gdy miałam drugiego vip'a... ŚLICZNY, CUDOWNYY. <333
Kocham go. ♥
Czarne oczy, jasna skóra, piegi - wszystko co kocham.
Czy jest to wybryk natury? NIE!!!! (a w tle krzyk małych dzieci)


KOLORYSTYKA

(chyba nie muszę tłumaczyć)

Zróbmy test biaaałej rękawiczki! A ja Ci polecę vanish'a. Lol. OK.
Tak oglądam perfekcyjną panią domu.
Mniejsza.


Photoshop nie wyszedł. ;-;
Look jest w całości dla vip'ów...
Ale się nie obrazicie, no nie?
Ten #roboczystrójisweterek są opłacalne. Nie kupimy takiego zestawu osobno.
Tylko włosy za 6 diamonds. Za drogie, ale śliczne.

I WERSJA

StarCoins - 1500, to raczej mało. Diamonds - za co to. ;o ZA WŁOSY!
Ogólnie podoba mi się. :')
Taka ciemniejsza wersja, dla ciemniejszych karnacji. Mogłaby być najlepszą.


II WERSJA

Ruda wygląda jak szalona. ;__;
Razi w oczy.
Fuu.
Najgorsza, chyba...


III WERSJA: 

Delikatna, w moim stylu. ♥
Pomarańcza i błękitny, ten co w oryginale.
Fajnie wyszło, blondi.
Jestę z siebię dumna.


#SPRAWDZARKABŁĘDÓW

Specjalnie wzięłam tą ostanią animację, żeby zobaczyć co się stanie ze spodenkami (?).
Ale jest zdecydowanie dobrze.
Będę skromna. JEST CUDOWNIE. <33 xd

Możecie kupować, ale pod żadnym pozorem nie przedstawiajcie się jako autor look'a, błagam.
To nie jest łatwe wszystko dokładnie dopasować, by "grało i śpiewało". Tak.

Myślę, że to tyle, co miałam przestawić.

Do następnego posta!


Ps: Nowe logo. ;*



5 komentarzy:

  1. boski look! ♥

    WIENCEJ TAKICH POSTOW!!!!!!!!!

    PROSIMYY :C

    ~AnonimowyFanOli

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde, pomieszalo mi sie xdd upss, nic nie mowilam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginał jest najładniejszy!

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń