czwartek, 8 stycznia 2015

Kisielowe Loga #2

Hejka Naklejka! ^.^
Tu Kisiel.
#wow
Dzisiaj zaprezentuję Wam loga, które wykonałam dla:
~ Agnes331
~ Keyleen
~ monia(000)
~ biscuit2002

Zacznijmy od Agnes. ;3


Najlepszy. ♥ Jejku, tak mi się podoba. 
Te wyblakłe pianki w tle i czcionka. *-*
Chciałaś z lookiem, który masz na sobie i jest!
Mam nadzieję, że lubisz pianki.
What? xD
10/10

Następnie Keyleen, czyli Żelka. 


Arbuz. Mmm.. 
Zastanawiałam się nad żelkami w tle, ale kiedy znalazłam ten strój...
Napis jest dosyć prosty, i dzięki temu logo jest lekkie i nie jest w nim nawalone byle co. 
Mam nadzieję, że Tobie też się spodoba. ;3
9/10

Czas na Monię(000)!


Chciałaś mroczne - masz mroczne!
Pobawiłam się trochę w pizapie i zrobiłam te "przebłyski" i powiem Wam, że mega mi się podoba! 
Twoje logo było najtrudniejsze do zrobienia, bo nie mam Cię w znaj i musiałam wycinać z artbooka, więc pewnie widać jakieś niedoskonałości, ale i tak efekt jest fajny. 
8/10

I ostatnie już dzisiaj logo - dla Biscuit2002.


Hihi, kiedy zobaczyłam Twoją nazwę, natychmiast wiedziałam, że to logo będzie wyglądało tak! U Ciebie był ten sam kłopot, co u Moni. Musiałam wycinać ms z artbooka. 
Napis jest w rzeczywistości koloru pudrowy róż, ale dlatego, że go potroiłam sprawia wrażenie jasno fioletowego. 
9/10

Na dziś to tyle. Niby mało, ale robiłam wszystkie cztery loga ponad 2 godziny i jestem wykończona, a muszę skończyć matmę. :d
Zgłaszajcie się po loga w komentarzach. Aha, jeśli chcecie, żebym zrobiła Wam logo, proszę zaproście mnie do znajomych. Dzisiaj usunęłam jakoś 20, i mogę przyjąć jeszcze 6. :)
Nie wiem, co się dzieje z Wariatką i Kicią, bo nie piszą, no ale tym razem moja kolej, by uratować bloga. Mam jeszcze jedną uwagę. Pamiętacie, kiedy na blogu jednego dnia był SIEDEM POSTÓW? Redaktorki, jeśli w jednym dniu są min. 3 posty, nie dodawajcie następnych, tylko opublikujcie je następnego dnia. :dddd 
Mówiłam o tym, ale nikt mnie nie posłuchał, więc...
No, dobra. Pamiętajcie o filmie fanów! Zdjęcia do 10 stycznia (b.r.) na email mika2118@gmail.com. Proszę, niech wszyscy, którzy czytają tego bloga wyślą nam zdjęcie!

A my widzimy się już w sobotę! Pa! 



22 komentarze:

  1. Chcę logo :3 Obojętnie jakie ;333
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę logo. Najlepiej jakieś mangoweee.
    ~Mangoo

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne loga.Jakby Ci brakowało osób to mogę2?Chciałabym związanego z Japonią ,Kanadą,Harrym Potter lub Igrzyskami Śmierci.Możesz wybrać. :). Mój login na msp to :dzwoneczem011.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ^^ ciasteczka jak najbardziej pasują :D

    - biscuit2002

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże, boziuniu! Piękne loga, polecam ci jeszcze stronke: Pic Monkey. Są tam bardzo ładne czcionki i fajne efekty. Jest łatwa w obsłudze, ale MS na tle musiałabyś ustawiać w PizaPie (bez żadnych czcionek i efektów), a dokańczać w Monkey.
    Proszę o logo, jeśli mogę. Mój nick to: cynia3 (ej, chyba wiesz xdd)
    Wybierz sb, któregoś z 5 moich najnowszych look'ów.
    Może być logo potterowskie lub z kokosami ^^
    ~~Kokosek\Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  6. Poproszę logo. Najlepiej, aby było mroczne lub takie krowowe. Możesz wybrać!
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chce logo!!! xoxoxo xdd
    Slitaaasneee :***

    Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  8. Logl dla mnie bardzo ładne. Co prawda, nie jest z moją MS, ale bardzo mi się podoba.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde, brawa dla mnie. ;-; Baaaardzi Cie przepraszam, jesli bede miala czas postaram sie zrobic logo z Twoja ms. :d

      Usuń
  9. Boże, K.O.C.H.A.M to logo. Wyszło cudnie <3 ~Juls, Agnes331

    OdpowiedzUsuń