piątek, 2 stycznia 2015

Może seria? + nowe logo

Cześć. Myślałam tak sobie i wymyśliłam serię. Polega ona na tym, że wybieram dwie osoby z komentarza pod tym postem (później pod postem z tą serią itd.). Będę robić dla nich look'i osób (sławnych) lub postaci z filmów. Poplątana trochę ta instrukcja, nie? Więc pokaże Wam, jak powinien wyglądać kom:
Proszę o zrobienie dla mnie look'a *Katy Perry z teledysku "Roar"*.
Moja nazwa: *3kicia30*.
Albo:
Mogę prosić o zrobienie dla mnie look'a *Alicji z Krainy Czarów*?
Mój nick: *3kicia30*.
Słowa, w których są "gwiazdki" (np. *Alicji z Krainy Czarów* ) to są pola, które sami wypełniacie. Czyli, w skrócie - pod tym postem piszecie komentarz podobny jak powyższe. Ja losuję po dobie (np. jest godzina 16:30, ja losuję o 16:30 następnego dnia) dwie osoby, którym zrobię look'i (oczywiście na własnym koncie, look'i na swoim można będzie kupić). Rozumiecie? Jutro serię zrobię wcześniej - nie o 20:50, tylko o 19:00, ponieważ bym się nie wyrobiła. Post miał być o tej karcie podarunkowej, ale zrobiłam o tym. Przepraszam, ale ze mną tak to jest, że gdy mam coś napisać, piszę inną rzecz. Ale jutro pierwszą rzeczą pierwszym postem, który ode mnie zobaczycie będzie post o tej karcie. Dzisiaj już nic nie napiszę, bo muszę "zejść" z komputera przed 21, a jest 20:50. Jeszcze jedno, prawie zapomniałam - zrobiłam nowe logo, które prezentuje się tak:


Według mnie, wyszedł dobrze, ale twarz jest trochę rozmazana. Ja już MUSZĘ kończyć. Tooo...
Pozdrawiam,
~ KiciaGaba

8 komentarzy:

  1. Mogę prosić o zrobienie dla mnie looka Sabriny Carpentier <3 Bardzo bsrdzo mi zależy .
    Mój nick : Alice917



    1 !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabyś zrobić mi look'a do teledysku Taylor Swift "Shake it up"?
    Mój nick: Keyleen
    Z góry dzięki xd
    Żeleg/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lol mi cię suka
    ~Kakao ^.^
    PS.Jestem na telefonie i dlatego nie zalogowany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tomek ty pisałeś już gorsze posty od niej . Wow 1 raz pochwalę nową redaktorke

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. A mi lol Ciebie. Co Ci sie nie podoba? W regulaminie jest wyraźnie napisane, że nie możesz przeklinać. Co chciałeś przekazać, używając wyrazu 's**a'? Byłbyś tak uprzejmy i wytłumaczyłbyś mi to? Tomek, doskonale wiem, że to ty, i szczerze, Gabrysia i Wariatka piszą 10x lepsze posty , niż ty. Więc zachowaj takie opinie dla siebie. -,-
    Ksl

    OdpowiedzUsuń
  5. Kisiel, zrobiło mi się żal. Po pierwsze:
    Częściej piszę z telefonu i zawsze jestem zalogowny. Po drugie: ja nie hejtuje. Po trzecie: zrobiło mi się po prostu smutno, że tak oceniasz moje posty.
    ~Smutne kakao

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To następnym razem pisz dłuższe posty i nie hejtuj

      Usuń