piątek, 2 stycznia 2015

Konkurs.

Witajcie ponownie. Mam nadzieję, że nawet będąc na okresie próbnym mogę zrobić konkurs.
Co trzeba zrobić?
Mianowicie musicie napisać w komentarzu swój nick i liczbę od 1 do 50.
Przykład :
Mój nick : Wariatkaaa=). Liczba to 37.
Wszyscy mogą brać udział tylko proszę nie spamujcie z anonima...Jeden komentarz wystarczy.
Jak wyłonieni będą zwycięzcy?
Na tej stronie : KLIK
Mam nadzieję, że strona do losowania będzie sprawiedliwym wyjściem. Dam Wam screen wylosowanych liczb przy poście z wynikami.
                                                                   NAGRODY :
1 miejsce ; 10 autografów + 5 filmów + 15 love it na looks + rola w filmie.
2 miejsce ; 5 autografów + 3 filmy + 10 love it na looks.
3 miejsce ; 3 autografy + 2 filmy + 5 love it na looks.
Nagroda pocieszenia ; 1 autograf + 3 love it na artbooki.
Od razu informuję że autografy zostaną wręczone z różnych kont.
~ Sandra

18 komentarzy:

  1. Tak jak mi napisałaś. Zrobiłaś koneq xD A przyznam, że fajny o.o Tylko teraz jaką liczbę wybrać...
    Dobra niech będzie.
    46, a co. Zobaczymy, czy mam farta xp
    Posdr
    ~Manda
    Nick mój znasz, c'nie? Na peffno znasz xd

    OdpowiedzUsuń
  2. 9, a coo.
    Moj nick: cynia3

    OdpowiedzUsuń
  3. 25 *oo*
    NICK ZNASZ XDD
    ~ Wizzolaczek mm (WizzyGirl)

    OdpowiedzUsuń
  4. 17, moj numer z dziennika. ^^ Nwm czy jako admin moge sie zglaszac, ale co tam. xd

    OdpowiedzUsuń
  5. 23, może się uda :p
    Mój nick znasz, co nie? ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. 13 ^-^ Dzień moich urodzin :*
    ~Paula
    ~Cuks
    ~TheMoomster

    OdpowiedzUsuń
  7. Umm... 30. Moje urodzinQi. *-*
    ~ 3kicia30

    OdpowiedzUsuń
  8. 8, moja cyfferka *w*
    Pozdr,
    Żeleq/

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 numer z dziennika *:)* Nick : [ala123]

    OdpowiedzUsuń
  10. Liczba: 11
    Nick: monia(000)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń