niedziela, 4 stycznia 2015

Light Girl - #LOOK

Cześć!
Tu Mika2118.
Dzisiaj mi się meeega nudzi, więc postanowiłam napisać posta z loook'iem dla vip. (znowu, no co ;-;)
Myślę, że Wam to nie przeszkadza za bardzo. :3

Pffft, a ponadto blog wczoraj miał ok. 1000 odsłon! W jeden dzień! Woowowowoow. Kurde. to może też dlatego, że mieliście do przeczytania ok. 8 postów. Jezus, lol. XD

LOOK

Jak kupiłam tego look'a, byłam mega zdziwiona. Dostałam dużo pozytywnych komentarzy dotyczących mojego tamtejszego outfit'u. Nie jest jakiś wyjątkowy - może przesadziłam z kolorowymi włosami. :@ Trudno, czasu nie cofnę.

KOLORYSTYKA



Dwa jasne, pastelowe kolory - stąd nazwa look'a - Light Girl, jasna dziewczyna.


I WERSJA

Zgnita zieleń.
Chciałam tego użyć, by zobaczyć efekt.
Wyszło, jak wyszło.
Średnio.


II WERSJA

Bananowy i zdaje się, że morski. :3
Ładnie, aczkolwiek przez przypadek klikłam serduszka na nogę i.. cena z serduszkami to 1550 sc i 3 diamonds. Znowwwuuu.... xoxoxoxo Ale się opłaca.
No chyba, że przechodzicie #biedawkraju.
Może być, tzn. średnio.


III WERSJA

Chyba najlepsiejsza (taak), choć kolory się zlewają. :/
Właśnie. i tu macie dobry koszt zakupu look'a.
Jest OK. >.<


IV WERSJA

Ej, źłe przyciełam. :@ Trudnoo.
Szary.
Mój ulubiony kolor. ♥
I...
Ładny odcień niebieskiego.
Kocham. ♥
Ale się zlewa. :/


SKŁAD

Wydaje się, że włosy są najdroższe (no co ty nie powiesz). NO BO SĄ. LOL.
Tam nic nie piszeeee.


#SPRAWDZARKABŁĘDÓW

Rękaw się rozrywa w pierwszej animacji od lewej. >.< Jeeny.
Teraz się skapałam, że te buty mają taki mega wysoki obcas. (ciekawe ile cm?)

I znowu będę paplała to samo, czyli NIE PRZEDSTAWIAJCIE SIĘ JAKO AUTOR LOOK'A.
Możecie go kupić. ;)

Do następnego posta!


6 komentarzy:

  1. Oryginał bardzo mi się podoba.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ♥ wg mnie oryginał i ostatnia wersja naj, ale wszystkie cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A i jeszcze o podpisie zapomniałam!

    - biscuit2002

    /Ciastko (hue hue, nowa ksywa xdd czy ktoś ja już posiada?)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny Look. Oryginał mi się najbardziej podoba.
    Na MSP : dzwoneczek011 .

    OdpowiedzUsuń