piątek, 2 stycznia 2015

Którą serię mam prowadzić? - 3 propozycje

Hej! Myślałam dzisiaj nad serią i wyszły mi trzy. Mam do Was prośbę, żebyście zdecydowali, którą mam prowadzić.
Tłumaczymy animacje z gry ''Casting''
Seria polega na tym, że daję screena animacji z gry ''Casting'' i piszę Wam, którą odpowiedź wybrać. Przydatne dla młodszych graczy nie znających dobrze angielskiego. (Też go perfekcyjnie nie potrafię #smutek)
Porównajmy animację do sławnej osoby : (Znowu w tytule o animacjach.)
Seria polega na tym, że wybieram sobie jakąś sławną osobę i na google grafika szukam zdjęcia w którym wykonuje jakąś pozę i szukam takowej na MSP. W każdej części po pięć osób.
Wejdź do sklepu zrób look na ślepo!
Seria polega na tym, że idę do sklepu z ubraniami klikam zakładkę ''TOP'' zamykam oczy i wybieram jakąś rzecz. Pokazuję Wam ją i dobieram do tego ubrania żeby wyszedł sensowny look. Inne wersje kolorystyczne też będą. Zawsze zrobię po trzy stylizacje z pierwszej strony,drugiej,trzeciej. Po prostu z każdej strony wyjdzie jeden look.
Te powtórzenia ''Seria polega na tym, że'' są specjalnie.
Tak btw zrobiłam sobie nowe logo, które wgl. nie jest ładne ani jakoś ''sklecione''
Pomysł miałam dobry ale nie wyszło mi tak jak ''widziałam w mojej głowie''
Te białe miejsca = masakra.
Jutro spodziewajcie się trzeciej części ''Czy rozpoznasz redaktora?''
Jeżeli chcecie wyniki losowania to napiszcie w komentarzu a ja je jutro opublikuję.
A z racji tego, że kończę posta to zobaczycie tą ''beznadzieje'' drugi raz.


8 komentarzy:

  1. W drugiej części "czy rozpoznasz redaktora?" możesz mojego komka pod uwagę nie brać? Bo brałam udział gdy nie byłam redaktorką. Post był z anonimka, 3kicia30. I jeszcze jedno - mogę wystąpić w następnych częściach? (Bo ja też redaktorka ;-;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I trzecia część moim skromnym zdaniem najlepsza. ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Te serie, o których mi pisałaś xd
    Ja wybieram z lookiem na ślepo i animki sławnych osób (II i III). Ale to wiesz, przecież Ci pisałam ;d
    Posdr
    ~Manda, kc ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Propozycja nr 3 wymiata :*
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga i trzecia najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 jest bardzo fajna. :)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się najbardziej podoba animki sławnych osób i z lookiem na ślepo (2 i 3).
    Mój login to : dzwoneczek011 .

    OdpowiedzUsuń