piątek, 9 stycznia 2015

Ja żyję nadal... + Niespodzianka + Logo od...

Hey! Tutaj Sandra. Ta, która dawno nie pisała. Mam z tego świadomość, że zaniedbałam bloga a powinnam się starać bo jestem na okresie próbnym. Ja z tą kartką do filmiku fanów nie wyrobię. Przepraszam. Powodu pisania nie zwalę na szkołę. Powód jest prosty ; Lenistwo + brak pomysłów na posta. Prowadzę dwie serie, ale one są chyba troszkę nudne..
                                                          Robię konkursy!
Dlatego, że długo nie pisałam postanowiłam zrobić dwa konkursy. Ostatnio też robiłam, ale chyba mogę ponownie.
Na czym będzie polegać pierwszy?
Na e-mail wysyłasz mi screen gdzie widać jak się bawisz z przyjaciółmi! Wygłupiacie się,jesteście razem na zakupach itd. Możecie obrobić je we wszelkich programach. Pozwalam na dodawanie napisów,serc,buziek.
E-mail na który wysyłacie prace : Sandra12772@wp.pl
W temacie napiszcie KONKURS i PODAJCIE SWOJE NICKI Z MSP.
                                                     Nagrody ! ! !
1 miejsce : 3 prezenty z l.ż, 10 filmów, 6 grafów.
2 miejsce ; 2 prezenty z l.ż, 5 filmów, 3 grafy.
3 miejsce ; 1 prezent z l.ż, 3 filmy, 1 graf.
                                                      CZAS DO 11 STYCZNIA.
                                                            Drugi konkurs!
Włączasz tworzenie w Design Studio. Wybierasz sobie jakąś bluzkę lub sukienkę. SPODNI NIE!
Robisz ją jak chcesz ale musisz użyć RZECZY Z INTERNETU!
Nie korzystajcie z tych ozdób proponowanych przez naszą grę.
Tyle wymagań. Wiem masakra. Screeny projektów także wysyłacie na e-mail podany powyżej.
                                                           Nagrody ! ! !
1 miejsce ; 2O seków (jak nie macie to 15 normalnych), 10 grafów, 2O love it na ArtBooki.
2 miejsce ; 15 seków (jak nie masz to 10 normalnych) 5 grafów, 15 love it na ArtBooki.
3 miejsce ; 1O seków (jak nie masz to 5 normalnych) 3 grafy, 1O love it na ArtBooki.
                                                                    CZAS DO 11 STYCZNIA.
Specjalnie napisałam to dwa razy. Przepraszam, że tak mało czasu ale wtedy będą wyniki czy zostaję na blogu i nie wiadomo czy potem bym miała jak Wam wyniki dać.
Nagrody są chyba cenniejsze. Postanowiłam takie dać, ponieważ tutaj musicie się bardziej napracować niż w pierwszym.
Przypominam E-mail : Sandra12772@wp.pl
W temacie posta jest ''Logo od...'' Taak. Ostatnio dostałam logo od...
Keyleen
Opublikowała je na blogu. Nie podam linka bo będzie, że promuje. Zrobię screena loga, ponieważ skopiować nie mogę bo macie ochronę przed kopiarzami.
Ta-Daam!
Śliczne! Takie mroczne połączone z moim białym strojem. Cudo!
Lepsze od mojego. Ja lóg robić nie potrafię.
Mam nadzieję, że ktoś weźmie udział w którymkolwiek konkursie.
Bay-bay.








5 komentarzy:

  1. Średnio rozumiem konkurs ten 2 .Wytłumaczysz mi?I cudne logo!♥!
    Na MSP jestem : dzwoneczek011 .

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, jakie cudne logo! Nie biorę udziału w konkursach, nie mam ochoty i czasu. Czas, czas, czas goni nas!!!
    To moje motto.
    Pozdro
    Kokosek

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje logo <33
    Ja może wezmę udział w jakimś konkursie, ale... Komp w naprawie ;/
    Żeleq/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oge, zgłaszam się do dwóch (co już wiesz), ale wytłumacz mi o co chodzi w tym drugim? Weź na pocztę, dla mnie lepiej ;d
    Posdr
    ~Manda

    OdpowiedzUsuń
  5. Logo cudne! Nie biorę udziału w konkursach! Lenistwo + Lenistwo + Lenistwo!
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń