sobota, 24 stycznia 2015

HOT or NOT #2 + Dowody ;o + Q&A + Zaproszenie

Cześć ;3
Sprawa z moimi ocenami na szczęście już ucichła, Qlk@ przeprosiła mnie, więc nie będę już się rozpisywać na ten temat.
I.. NIE. Nie siedzę dzień\noc nad książkami (no chyba, że uczę się na ligę materiału, którego jeszcze z panią nie omawialiśmy, ale to nie tak ciągle!). Pamiętam z lekcji i tyle. Takie trudne? Jak się słucha i nie gada (gadałabym, ale nie mam z kim, bo siedzę z moim największym wrogiem ;-;) to można coś wiedzieć, nie? Aha, nie wspominając o pamięci, którą ja mam dosyć sprawną. A anonimowi hejterzy to po prostu tchórze, nic nie warci tchórze. Boją się o reputację.
No i dziękuję:
Amye,
Latacz,
Oldzi,
Kabanosowi,
Wizzy,
dzwoneczkowi,
Kiciaaa,
Tomkowi (Avokado)
Vietnamovi

Za to, że pomogli mi walczyć z hejterami.
Jesteście wszyscy wspaniali!
Ać, właśnie! Dowody! Hejter chciał dowodów, proszę bardzo, oto mój dziennik elektroniczny:
















5 jest od średniej 4.65, a szóstka od 5.60, ale moja Pani powiedziała, że z matmy będę miała 6 na świadectwie, bo nie ma co mi ocenić.
Teraz już wierzycie? Mam nadzieję, że ni będziecie mi więcej truli tym (za przeproszeniem) dupy. ;-;



Dzisiaj znowu ocenię stroje innych MS, ale teraz zwracam się do Milki:
Wiem, że ty już prowadzisz tą serię, więc czy będę mogła robić to z tobą, czy mam zrezygnować i wymyślić coś innego? Jak tam wolisz!
Wylosowałam (na karteczkach!!!!!!!!!!!!!!!!11111!!!!111):
3kicia30
XXXXXTOLKAXXXXX
biscuit2002
12345Violletta12345
vietnam

Pierwszym uczestnikiem, którego ocenię jest biscuit!

 Hmm, oryginalnie! Podoba Mi się!


















Twarz: Nie ma co wątpić, biscuit bardzo ładnie dobrała kolrki, które widnieją na twarzyczce!
Kolor tęczówek jest dosyć niespotykany, taki.. tajemniczy?
Usta, leciutkie, różowe, delikatne! Cudo *.* O nosku nie będę się wypowiadać, ponieważ jak najbardziej tutaj pasuje. Skóra jest lekko opalona, ładnie to wygląda! 10\10

Włosy: Takie słodkie kiteczki, kompletnie uzupełniają look'a! Nie obyłoby się oczywiście bez blondu! C.U.D.O! 10\10

Bluzka: Zastanawiałam się, czy nie dać ci tu 5 punktów, bo wyszło fatalnie! ŻART!!!
Jest idealnie, kolorek purpurowy tak ładnie łączy się z miętą! W dodatku krój! Kocham ♥ 10\10

Spodenki: Klasyczne szorty, nic dodać, nic ująć! Miętowy, jak najbardziej pasuje do purpurowego, a szorty swoim klasycznym krojem nie robią zamieszania! 10\10

Obuwie: Aww, uwielbiam te buciki! Tutaj wyszły prześlicznie! Myślę, że gdyby miętowe były obcasy to nie wyszłoby tak ładnie! Koturny nadają elegancji, naprawdę!
DOBRZE DOBRANE! 10\10

Dodatki: Nie widzę żadnych tatuaży, świetnie! Bransoletki (których nie ma) również byłyby zbędne, więc wiesz jak wszystko do siebie dobrać! Korale są mrraśne ;3 Myryryryry.
Kokardka tylko uzupełniła całość, chociaż bez niej też ładnie by wyszło, chociaż to już kwestia gustu! 10\10

Całkowity wynik: Biscuit otrzymała maksymalną ilość punktów! Serdecznie gratuluję! ;3


Następną zawodniczką jest XXXXXTOLKAXXXXX


Karnawał, yeah!




Twarz: Bardzo ładna, niewiele MS ma takie oczy. Dobrze, że nie postawiłaś na piegi, ponieważ zlewałyby się z błyszczącą maską. 10\10

Włosy: Bardzo je lubię! Do różnych odcieni różu pasuje taki jasny blond! Ślicznie! 10\10

Sukienka: Hmmm, nie powiem, ładna. Bardzo imprezowa, karnawałowa! Super! Ślicznie wygląda to, jak ją pocieniowałaś! Pomysłowo! 20\20

Obuwie: Hmm, niezbyt je widać. No, nie podobają mi się. Przepraszam! Nie wiem, niezbyt mi tutaj wyglądają. 9\10

Dodatki: Nie przesadzone, ponieważ widzę tu tylko maskę, która pełni dużą rolę w look'u! Naprawdę dobrze wygląda! *.* 10\10

Uzyskany wynik: 59\60! BRAWO! Świetnie Ci poszło!

Następny użytkownik to dobrze nam znany vietnam:


Czarny i biały to twoje kolory! ;)

















Twarz: Najlepsza twarz dla chłopców na MSP, jaką widziałam! SUPER! 10\10

Włosy: Lubię je, są takie poszarpane, ale mimo to ładnie ułożone! Świetnie wyszły z jasnymi pasemkami. 10\10

Bluzka: Fajny top, taki luźny, z psiakiem! *.* SUPER! 10\10

Spodnie: Te luźne, dresowe spodnie pasują do wszystkiego (poza garniturami ^^), bardzo ładnie wyglądają z luźnymi koszulkami! Tutaj wyszły #TakKul. 10\10

Obuwie: Hmm, nie. Te buty nie wyglądają dobrze na chłopakach, bardziej widziałabym tutaj trampeły, jest niefajnie. Wybacz: 7\10

Dodatki: Kocie uszka? Pewnie! =^.^= Bardzo dobrze wyglądają CZADOFFO. Tatuaż na buzi, no może. Był zbędny, ale i tak ładnie wyszedł. Trochę słodko, tak jak uszy. 10\10

Uzyskany wynik: 57\60  Świetnie, gratulacje!!!


Obczajmy looka kici:


Czas wejść na stok! ;)

















Twarz: O oczach i nosie nie muszę nic mówić, są świetne! Ale usta... Zlewają się ze skórą, ja postawiłabym na malinowy błyszczyk, co najmniej pudrowy róż. 10\10

Włosy: Czy ten kask i google są razem z nimi? Ocenię oddzielnie ;3 Włoski są bardzo ładne, ten kasztanowy i jeszcze fistaszkowe końcówki *.* 10\10

Kurtka: Hmm, na stok w krótkim topie? Nie za zimno Ci? XDDD Ogólnie ta kurtka jest bardzo ładna, nie ma się czego przyczepić. 10\10

Spodnie: Taak, grube narciarskie spodnie! To jest to! Świetnie wypadły, daję 10\10

Obuwie: Śniegowce, czy tam buty narciarskie bardzo dobrze wyglądają! Podoba Mi się! 10\10

Dodatki: Kask i google to najważniejsze rzeczy na narty! Super dobrane kolorki, gratuluję! 10\10

Uzyskany wynik: 60\60 Świetnie! Bardzo, bardzo dobrze!

Ostatnią już osobą jest Violletta:


USA, lalalalal! ^^

















Twarz: Bardzo ładna, piwne oczy, piegi! Usta są troszkę blade, ale to nic! Nie mogę się wypowiedzieć, jest cudnie! 10\10

Włosy: Nigdy nie używałam tej kiteczki na bok, jest bardzo ładna. Blond pasuje do kolorów flagi Stanów Zjednoczonych! 10\10

Bluzka: Uwielbiam ją! *.* Śliczna... Nie wiem, co napisać, bo jest karygodnie piękna! 10\10

Spodenki: Lubię je, takie buntownicze! Podarte rajstopki, myryry ;3 Bardzo ładnie wypadły z  tym lookiem. 10\10

Obuwie: Super trampki, bardzo lubię robić z nimi komplety! Jak najbardziej: 10\10

Dodatki: Czapka, no. Cudna! Pasuje, jak najbardziej. Okularki również, chociaż troszkę zmieniają looka. Te "coś" przy ustach zdjęłabym. Co do serduszek - to samo. Gdyby były całe czarne to ok, ale z różowym... Niee... 6\10

Uzyskany wynik: 56\60 Bardzo dobrze! ;)


WYNIKI:
1 miejsce - biscuit2002  i 3kicia30
2 miejsce - XXXXXTOLKAXXXXX
3 miejsce - vietnam
4 miejsce - 12345Violletta12345

Bardzo dobrze Wam wszystkim poszło, gratuluję każdemu!

Chcę jeszcze powiedzieć, że zaczynam Q&A, czyli odpowiedzi na Wasze pytania!
Zgłaszajcie się do HoN i zadawajcie pytanka! ;3

Zapraszam Was na moją imprezę urodzinową, która odbędzie się jutro (nd) o godzinie 20:30 w moim pokoju dziennym na MSP! Nie musicie się jakoś specjalnie ubierać, czy coś! Gwarantowane dobra zabawa, konkursy i wiele, wiele więcej! Mam nadzieję, że przyjdziecie! (Kończę 10 lat)
Pozdrawiam,























Kto zrobi logo? Nie mam czasu.

18 komentarzy:

  1. Ja ci nie zrobię loga. Nie umiem :c
    Zrobi mi ktoś logo ? :c
    ~Keyleen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mg każdemu c; Nick na.Msp?
      Super post! Zgłaszam.się do HoN
      Psdr
      Czarna Zuellas

      Usuń
    2. Oh, dziękuje. Nick: [ala123]
      Mam cię chyba w znajomych. ;)
      ~Keyleen/[ala123]

      Usuń
    3. Ej, ja też Ci zrobię ;3
      ~Minti\Keyleen

      Usuń
  2. Wszystkie looki świetne! c; Super, że podoba Ci się mój - a usta, zawsze mi się podobały. Lubię w odcieniach skóry, bo wygląda wtedy oryginalnie. ;D Logo świetne, sama robiłaś? :3
    ~ Kicia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym mogl :3
    Ocenisz moja ms?
    ~MatiPonte~

    OdpowiedzUsuń
  4. Maksimum punktów ♥ Dziękujęęę Ciii
    Wszystkie looki są bardzo ładiutkie ♥♥♥ #ZaDużoSerduszek

    - biscuit2002

    OdpowiedzUsuń
  5. Omg, co tu się stalo...
    Ech, jutro zapowiada się ode mnie długi długi poscik.
    #kisielzanonimatakserio
    A tak wgl pozdrawiam z Częstochowy. Jutro będę w domku. C: a no i fajny post naturalnie.
    Buziaki
    Ps. Mój kom tez będzie moderowany hm?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zglaszam sie! XD :*
    Mró 8) :*

    Mika2118
    Gópi Kabanos

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za miłe słowa. Nie trzeba było :). Super post. Ładne looki, najbardziej podobał mi się biscuit . A logo masz ładne. :)
    ~ dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszam się to HoN.
      ~ dzwoneczek011

      Usuń
  8. Dziękuję za ocenę :33 Najbardziej podoba mi się look XXXXXTOLKAXXXXX. Ta suknia jest taka ekskluzywna, bogata i taka no... królewska? Nie wiem jak to ująć...
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  9. Latacz, to o mnie chodzi? :DDD
    Nmzc. :) Jbc na MSP jestem Natka1282
    Świetny post:)
    ~Natka1282

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :333333
    Wzięłabyś mój look '60 Snowboarder'?

    ~Emila
    ~szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  11. #Zgłaszamsię
    Mydeło, no plz. :C
    ~ Kathejoszka x

    OdpowiedzUsuń