piątek, 30 stycznia 2015

Moje plany na ferie + Look "W życiu liczą się chwile, więc szalejmy na całego." ^^

Haha, witojcie rodacy!
Haha, nie zgadniecie kto to.
Haha, tak ja, Milka :D
Haha, nie śmieszne .-.
Dobra, do rzeczy...
OMFG, MAM FERIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (...)
Ale się cieszę <33
W końcu wolne, na to czekałam! <33
Ok, ok, spokój.
Dzisiaj zaprezentuje Wam looka, którego obiecałam pokazać, ale najpierw pokażę Wam moje plany na ferie, żebyście nie mieli do mnie pretensji, że postów ode mnie NIE MA.
No to tak.
W te ferie nigdzie nie wyjeżdżam, ponieważ mój tata wyjeżdża właśnie 2 lutego na miesiąc na szkolenie. Tak więc, będę w domu, ale to nie oznacza, że nie będzie fajnie ;) Napiszę Wam tylko dni, w które będę coś robić i nie będę miała możliwości pisania.
Poniedziałek - Prawdopodobnie będę nocować u koleżanki z jeszcze jedną koleżanką. Jakby tak się stało, notki by wtedy nie było, ponieważ one nie wiedzą, że ja gram w MSP, a jakby się dowiedziały, to by się śmiały ;-; Ok, nieważne. Więc nie będę mogła niczego u niej napisać (mam płatny internet x33 Nie wiem, po co Wam to mówię piszę, ale OK! :3).
Piątek - jadę do Rzeszowa z BFF <33 A później u niej zostaję i nocuję. A z tego powodu, że jest to najukochańsza osoba w moim życiu, to zamierzam się z nią dobrze bawić, a nie, pisać posta. Więc wtedy nic nie napiszę.
I jeszcze wyjeżdżam na 3 dni do babci, ale tam mogę pisać, bo mam płatny internet.
Ok, ok, już wszystko załatwione i mogę przejść do prezentacji looka.
Nosi on nazwę "W życiu liczą się chwile, więc szalejmy na całego". Sama nie wiem, dlaczego taka nazwa, ale okej. Look wygląda tak:
O-M-G, boski!!!
Chyba najlepszy, jaki zrobiłam <3
Koszula najlepsza! Jest wręcz cudowna. Chciałam użyć jakiś innego koloru niż biały, więc dałam ciemny szary. Idealnie on łączy się z tym miętowym.
Trochę zastanawiałam się nad spodniami, bo żadne nie pasowały. Jednak zdecydowałam się na zwyczajne dżinsy (z dziurami XD).
Balerinki są piękne, w panterkę dodają uroku. Pod każdym względem pasują do tego looka.
Włosy - większość osób je uwielbia. Są śliczne. Tylko szkoda, że za diamenty ;c
Skład:
Cena: 5 diamentów (włosy) i 2300 sc (reszta rzeczy).
Koszt looka jest bardzo przystępny. Niestety, trzeba posiadać diamenty, bo inaczej nie kupi się włosów. Szkoda, ponieważ są śliczne i normalni użytkownicy też chcieliby je mieć.
Nie licząc rzęs, to cena wynosiłaby jedynie 1800 sc. To mało, ponieważ teraz jest tak zwana "apokalipsa cenowa" i takie komplet, to po prostu CUD.
Najdroższa jest koszula, ale opłaca się, ponieważ (co już wiecie) jest prześliczna <3

Ok, ok, na dzisiaj to tyle x33
Piszcie, czy look (i post) Wam się podobał i czy chcecie, abym robiła takie wpisy z lookami, czy je lubicie itp. Napiszcie wszystko w komach! :*
Do zobaczenia i papa!

Pozdrawiam,
 P.S. Nowe logo *-*



3 komentarze:

  1. Życzę Ci miłych ferii i fajnego nocowania u koleżanki i z BFF .Look jest PIĘKNY !♥!Bardzo mi się podoba.Rób dalej takie posty:).A i Super logo.
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  2. Look poprostu super!!! Apropo ferii fajnie ci bo gdzies wyjezdzasz a ja siedze w domu i jedziesz do rzeszowa ja tam wogole mieszkam :p
    ~/doma13/

    OdpowiedzUsuń
  3. Look jest boski... Nie zrobiłbym takiego kompletu, bo nie jest w moim stylu, ale jest taki śliczny *Q*
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń